  • 1. Data: 2010-10-18 20:28:27
    Temat: telefon panasonic kx-t7665
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witajcie!
    Kupiłem z "demobilu" centralkę kx-tea308(TD) i parę telefonów kx-t7665, z
    zamiarem zainstalowania jej w domu jako "gadżet". Składam to sobie na
    razie na biurku i mam następujący problem:

    Telefony systemowe po podłączeniu do centrali są "martwe". Nie mają
    sygnału, lcd pusty nic się nie świeci. "Zwykły" telefon funkcjonuje poprawnie.

    Telefon łącze do centralki bezpośrednio - fabrycznym przewodem 2-parowym.
    Instrukcja sugeruje, że para HL może być zwarta, rozebrałem aparat i na
    płycie zmierzyłem napięcie na testpointach H i L - około 12V.

    Konfiguracja centralki została zresetowana.

    Co jeszcze mogę sprawdzić? Jak sprawdzić telefon bez innej centralki?

    pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-10-19 08:04:54
    Temat: Re: telefon panasonic kx-t7665
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 18 Oct 2010 22:28:27 +0200, marek <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Konfiguracja centralki została zresetowana.
    >
    >Co jeszcze mogę sprawdzić? Jak sprawdzić telefon bez innej centralki?

    systemowy telefon ma wejscie na 2-parze (zewnetrznej)

    --
    ThinkXtra