  • Data: 2009-12-03 11:24:27
    Temat: telefon odłączony windykacyjnie
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wczoraj wpłaciłem zaległe faktury (przelew elektroniczny), gdy dziś
    nagle odłączono mi rozmowy wychodzące z obu linii TP.
    Nic w tym dziwnego i nie mam pretensji. Mam nadzieję, że szybko włączą.
    Ale zauważyłem ciekawostkę.
    Nie można sterować żadnymi uslugami (nawet włączonymi) poza usługą
    odrzucania połączeń anonimowych (włączenie *15#, wyłączenie #15#).
    Reszta usług zgłasza tak jak próba wybrania numeru "połączenie nie może być
    zrealizowane".
    Ciekawe czemu tę usługę potraktowano inaczej ?
    Bo co komu by przeszkadzało włączenie np połączenia oczekującego ? Przecież
    to korzystne dla operatora bo abonent odbierze dwa połączenia (interconnect
    !) a nie jedno a drugi dostanie zajętość.
    Działają numery alarmowe (co nie zawsze bywało regułą) i działają numery
    darmowe 800.
    Tak więc w zasadzie profesjonalnie, tylko intryguje mnie ten wyjątek dla
    jednej usługi.
    Jakieś regulacje nakazują to zostawić czy po prostu przypadek w konfiguracji
    ?
    Centrala 5ESS.
    vari