  • 1. Data: 2010-05-23 13:27:56
    Temat: telefon analogowy z RS-232/USB
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy sa jakies telefony z interfejsem rs-232 lub USB - tak pod CTI?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-23 13:55:13
    Temat: Re: telefon analogowy z RS-232/USB
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > czy sa jakies telefony z interfejsem rs-232 lub USB - tak pod CTI?

    sa
    nazywaja sie "voice modem z mikrofonosluchawka"

  • 3. Data: 2010-05-23 17:32:01
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > sa
    > nazywaja sie "voice modem z mikrofonosluchawka"
    Niekoniecznie. Są specjalne telefony. Napewno są takie ISDN. Elmeg CS300
    CS310, Tiptel 195 i przystawka do każdego telefonu Swissvoice/ascom Eurit -
    "ascom Eurit Office Tool".

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 4. Data: 2010-05-23 17:34:52
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> napisał w wiadomości
    > Niekoniecznie. Są specjalne telefony. Napewno są takie ISDN.

    Sorry. Szybko czytałem i nie zauważyłem, że ma to być analogowy.

    --
    pozdrawiam pawbrok