  • 1. Data: 2010-08-28 16:07:05
    Temat: tasma do ATA ale z gniazdem
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    potrzebowalbym do pewnych celow tasme do dysku ATA, ale zeby z jednej
    strony zamiast bylo gniazda (takie jak jest na plycie lub w dysku. Sa
    do kupienia takie tasmy lub ew. gniazda do zacisniecia (samemu) na
    kablu -tasmie?

    Generalnie potrzebne jest mi to do tego aby nie wymontowywac dysku z
    komputera tylko przypiac taka zmodyfikowane tasme a na jej koncy
    przypiac ATA-USB konwerter - w celu zrzucenia obrazu dysku na laptopa.
    Wkladanie samego konwertera bezposrednio do dysku w obudowie jest
    czasami trudne.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-08-28 16:40:37
    Temat: Re: tasma do ATA ale z gniazdem
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > strony zamiast bylo gniazda (takie jak jest na plycie lub w dysku. Sa
    > do kupienia takie tasmy lub ew. gniazda do zacisniecia (samemu) na

    tasme to wezmiesz po prostu z gotowej (utniesz wtyczke) a o zlacza pytaj w
    sklepach elektronicznych. na zamówienie moze dostaniesz...

    --
    Azarien

  • 3. Data: 2010-08-28 18:34:10
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-08-28 18:40, Wiktor S. pisze:

    > tasme to wezmiesz po prostu z gotowej (utniesz wtyczke) a o zlacza pytaj
    > w sklepach elektronicznych. na zamówienie moze dostaniesz...

    gniazdo ze starej płyty będziesz miał, uzywkę możesz kupić całą płytę
    jakąś nawet 386:) będzie dużo taniej taki złom załatwić niż pewnie
    wtyczkę zamówić.

  • 4. Data: 2010-08-28 19:02:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 18:07:05 +0200, a...@p...pl wrote:

    Zobacz w Elfie, powinni mieć (choć wyszukiwanie w ich internetowym
    katalogu to katorga, znajdź papierowy). To są tanie rzeczy, tylko
    koszt wysyłki kilkukrotnie przekroczy koszt części.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2010-08-28 19:09:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jawi" napisał:

    > gniazdo ze starej płyty będziesz miał, uzywkę możesz kupić całą płytę
    > jakąś nawet 386:) będzie dużo taniej taki złom załatwić niż pewnie wtyczkę
    > zamówić.

    I co niby z tym złomem miałby zrobić (nawet pomijając fakt, że płyty pod 386
    nie miały wbudowanych złącz IDE)?

    JoteR

  • 6. Data: 2010-08-28 19:15:59
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 20:34:10 +0200, Jawi napisał(a):

    > gniazdo ze starej płyty będziesz miał, uzywkę możesz kupić całą płytę
    > jakąś nawet 386:) będzie dużo taniej taki złom załatwić niż pewnie
    > wtyczkę zamówić.

    Ale zamontować gniazdo z płyty na taśmie to już będzie spora sztuka.
    Myślę, że szukasz czegoś takiego
    http://tinyurl.com/2vk9q7n
    w wersji 40-to pinowej. Ale czy to będzie działać to nie wiem.
    --
    GLaF