  • 1. Data: 2013-11-08 09:41:53
    Temat: tanie doładowania Play - skąd to? (to nie spam!)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Na "pewnym portalu aukcyjnym" często pojawiają się jak meteory <subj>,
    np. 5zł za 4,10 (wczoraj kupiłem 10zł za 7,20). Wspólnymi cechami takich
    ofert jest:
    - pojawiają się zazwyczaj późnym popołudniem i wyczerpują się do rana
    - wystawiane są przez nowe konta A., zwykle z <20 komentarzami
    - zawierają ograniczenie "1 osoba może kupić 1 kod"
    Poza tym często są obsługiwane przez automaty, które chyba nie są za
    darmo. Kupiłem już tego kilkadziesiąt i jeszcze nikt mnie nie wydymał.
    (Nie, nie żalę się!)

    Moje pytania:
    Skąd pochodzą kody, które pozwalają tak zjechać z ceną i nadal zarabiać?
    Czy jest w tym coś nielegalnego, że oferty są takie efemeryczne?
    Jaki jest powód wspomnianego ograniczenia do 1 sztuki?
    Czy jest w tym jakieś 2., 3., czy czwarte dno?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.