    From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: tania Daewoo Leganza ożyła :)
    Date: Thu, 6 Jan 2011 04:00:11 +0000 (UTC)

    witam,

    Naprawione :) ma "nowy" "amerykański" silnik i jeździ.

    chyba wyszło 1.4k+0.15k(silnik)+1k+0.17k(wymiana) na tą wymianę - dużo/mało ?

    po odebraniu sobie zrobiłem 700km trasy żeby przetestować jak jedzie :)

    opisze wrażenia z jazdy, bo wcześniej jechałem nią tylko ~11km
    i rozerwało silnik:

    -generalnie dość fajne auto biorąc pod uwagę jakość/(cena+cena eksploatacji)
    -mało pali
    -BARDZO TRWAŁY automat 550kkm i działa ok
    -generalnie automat super jest
    -dość dobry stosunek mocy do masy, zbiera się fajnie 136koni i auto leciutkie
    -generalnie jest to coś pomiędzy sebringiem a camry
    -dobrze się prowadzi przy 150km/h
    -audio naprawdę niezłe jak na Daewoo

    ale minusy:
    -OGRZEWANIE !!!!! masakra jakaś z 5 min się grzeje!!!!
    -podłoga ZIMNA !!!! na zewnątrz minus 13 a mi w nogi zimno przez podłogę !
    -przy minus 13 moooże zrobi te 12stopni w środku, ale nie więcej !!!!
    -trochę głośne(jak jedzie), jak stoi ciche, wyciszenie słabe
    -fotel nie 100% elektryczny, tylko 3 płaszczyzny, 2 manual
    -BARDZO BARDZO niebezpieczne na zakrętach, z jednego wyleciałem TYŁEM !!!
    -szyby potrafią zaparować
    -popsuł mi się wiatrak klimatronika jak go dałem na fula po ~6h wiania.
    -plastiki złe, skóra zła i zimna i podgrzewanie fotela chyba nie działa
    -trzeba trzymać kluczyk chwilkę żeby na mrozie odpaliło ! (a aku nowy)
    -GPS mi w środku nie łapie !!! ? co jest grane ?
    -automat się gubi w poślizgu co robić (przez co jest niebezpieczny, bardziej
    niż odcięcie na 4 biegu w lanosie przy 180km/h).
    -już wiem po co są sekwencyjne instalacje gazowe, ten silnik na zwykłej to by
    w ogóle nie działał ;)
    -silnik potrafi zgubić iskrę, ale chyba coś popsute mam

    taki jest zamontowany chyba z 11 letni Pioneer GPS/radio/TV to to
    fabryczne jest ? i to może zakłócać GPS'a ? są płyty z mapami do leganzy ?
    (1999')

    ogólnie da się jeździć i sprawia frajdę z jazdy, bardziej
    taką "dziką" ale frajdę.

    pozdrawiam,
    Michał