  • 1. Data: 2009-10-10 11:05:18
    Temat: tani UPS --> co polecacie ?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam serdecznie,

    Mam wrażenie, że u mojej matki są jakieś problemy z prądem:
    w ostatnim czasie wymieniłem ze 3 zasilacze, 2 płyty główne,
    nowy komputer teraz dostaje szajby... Przyszło mi na myśl,
    żeby jeszcze spróbować wymienić kabel zasilający, oraz
    dodać UPS.
    Co możecie polecić w przystępnej cenie, żeby nie gryzło
    się z APFC, chociaż obawiam się że będzie ciężko :/

    Sprzęt nie jest jakimś potworem - płyta All-in-one + AMD II,
    CoolerMaster 450W RS-450-ACLY (z aktywnym PFC).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2009-10-10 16:28:09
    Temat: Re: tani UPS --> co polecacie ?
    Od: Diverek <U...@o...pl-TO-TEZ>

    DooMiniK pisze:

    > Mam wrażenie, że u mojej matki są jakieś problemy z prądem:
    > w ostatnim czasie wymieniłem ze 3 zasilacze, 2 płyty główne,
    > nowy komputer teraz dostaje szajby...

    Nie odpowiem na Twoje pytanie, ale widząc co piszesz może warto
    zastanowić się nad przyczyną i przeprowadzić jakąś konserwację
    instalacji elektrycznej wraz z pomiarami.

    --
    Pozdrowienia,
    Tom

  • 3. Data: 2009-10-11 14:04:58
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Diverek wrote:

    > Nie odpowiem na Twoje pytanie, ale widząc co piszesz może warto
    > zastanowić się nad przyczyną i przeprowadzić jakąś konserwację
    > instalacji elektrycznej wraz z pomiarami.

    Gdyby to było takie proste, to już by dawno było zrobione ;-)