  • 11. Data: 2009-02-10 14:38:58
    Temat: Re: ta opona z przodu [foto]
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Jasio <b...@g...pl> napisał(a):

    > "Nakazujemy Ci, jako grupowa mądrość, nazywać to stylem startującego
    > bociana.
    > W zamian za to możesz bić nam codziennie pokłon.
    >
    > Organizacja Zero"

    Ay, ay Sir :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 12. Data: 2009-02-11 18:20:31
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Rafael napisał(a):

    > Ja słyszałem określenie "na kaczora"

    Wiesz... Ja regularnie slysze "karnister", "tłumnik" i "antrapa" ale to
    wcale nie znaczy, że się z nimi zgadzam ;)

    > i wg mnie to pasuje bo przecież te nóżki
    > w dół i na zewnątrz wyglądają jak nóżki kaczora donalda :)

    Ale przyjrzyj się kiedyś startującej do lotu kaczce i porównaj z bocianem :)

    > No ale jeśli grupowa mądrość każe nazywać to stylem startującego bociana to
    > nie będę się upierał :)

    Uee... Nie przesadzajmy - moze to ja jestem w mniejszosci? ;)

  • 13. Data: 2009-02-11 18:23:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    zbigi pisze:

    > Wiesz... Ja regularnie slysze "karnister", "tłumnik" i "antrapa" ale to
    > wcale nie znaczy, że się z nimi zgadzam ;)

    i "tylni" i "leflektor"

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"