  • 1. Data: 2014-01-18 16:15:41
    Temat: t-mobile nowa oferta.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Mam parę pytań:
    Z tego co się zorientowałem w nowej ofercie Basic dają 400 minut
    nieprzeliczalne na smsy (LOL). Ale czy te minuty są też na stacjonarne?
    Mętnie piszę.
    Mogę wziąć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi
    nabije kasę łącząc się samowolnie z internetem?

    Ktoś to przerabiał już praktycznie?
    Do tej pory miałem plan za 19.90 z efakturą i 2 godzinami i jakoś dawało
    radę.
    Tak to wszystko niefortunnie formułują że nie wiem, czy nie będą chcieli
    starego telefonu mi zabrać, bo w regulaminie jest wymiana telefonu.
    Pakietu żadnego za internet chyba się tu nie da kupić, więc obawiam się,
    że telefon zacznie żreć jak coś.

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia tu praktyczne z nimi? Wczoraj dzwoni
    telefon i drze mordę jakiś gościu od nich o muzyce na czekaniu czy tam
    czymś. Mają chyba za dużo klientów i starają się zniechęcić.

  • 2. Data: 2014-01-18 16:25:20
    Temat: Re: t-mobile nowa oferta.
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Smok Eustachy
    naskrobał(a):

    > Witajcie!
    > Mam parę pytań:
    > Z tego co się zorientowałem w nowej ofercie Basic dają 400 minut
    > nieprzeliczalne na smsy (LOL). Ale czy te minuty są też na stacjonarne?
    Tak, w grę wchodzą połączenia na stacjonarne, smsy dokupujesz w pakiecie.
    > Mętnie piszę.
    > Mogę wziąć tego basica z samsungiem trendy. Jaka jest szanse że on mi
    > nabije kasę łącząc się samowolnie z internetem?
    To możesz dobrać sobie pakiet internetowy.

> [...]
    > Tak to wszystko niefortunnie formułują że nie wiem, czy nie będą chcieli
    > starego telefonu mi zabrać, bo w regulaminie jest wymiana telefonu.
    Wymiana to wcale nie znaczy że ci każą stary telefon oddawać.
    > Pakietu żadnego za internet chyba się tu nie da kupić, więc obawiam się,
    > że telefon zacznie żreć jak coś.
    Da się dokupić internet w pakiecie.

    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia tu praktyczne z nimi? Wczoraj dzwoni
    > telefon i drze mordę jakiś gościu od nich o muzyce na czekaniu czy tam
    > czymś. Mają chyba za dużo klientów i starają się zniechęcić.
    Tę muzykę na czekanie to chyba każdemu wciskają, liczą na to że część osób
    nie wyłączy po upływie okresu darmowego i będą bulić za to gówno do końca
    abonamentu.

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 3. Data: 2014-01-18 16:58:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2014 16:25, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    /.../
    > Tak, w grę wchodzą połączenia na stacjonarne, smsy dokupujesz w pakiecie.

    10 zł za milion esemsów na miesiąc. Po co mi to?

    > To możesz dobrać sobie pakiet internetowy.

    Będę płacił ze pakiet żeby mi go bestia zżerała?

    A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do
    internetu?

  • 4. Data: 2014-01-18 17:40:50
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > W dniu 18.01.2014 16:25, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > /.../
    >
    > 10 zł za milion esemsów na miesiąc. Po co mi to?
    ja za pięć zeteł polskich mam sto tysięcy smsów na dwa lata. Kupiłem bo
    pisze smsmy, teściowa nie pisze smsów to i nie kupiła. Nikt ci przecież nie
    każe kupować. Choć moim zdaniem poprzednia opcja, wymiany minut na smsy,
    była lepsza.

    > Będę płacił ze pakiet żeby mi go bestia zżerała?
    Nie musisz kupować pakietu, ale z pakietem (nawet najmniejszym) jest
    bezpieczniej (względem finansowym).

    > A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do
    > internetu?
    Uruchomi się, na początek może pyszczyć że nie ma dostępu do sieci ale jak
    go skonfigurujesz to powinno być wszystko w normie.
    Nie wiem jak twój wybrany telefon, ale mój mimo odłączonego netu i
    wyłączonej WIFI oraz Bleutooth z GPS działa poprawnie i dość długo jak na
    smarfon.

    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących

  • 5. Data: 2014-01-18 19:35:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 16:58:32 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
    > 10 zł za milion esemsów na miesiąc. Po co mi to?

    Pakiet nie jest dla ciebie, pakiet jest dla operatora - tzn zebys mu
    wiecej placil :-)

    > Będę płacił ze pakiet żeby mi go bestia zżerała?

    Czas sie przyzwyczaic ze telefon korzysta z internetu.
    Nie ma jakiegos dogodnego pakietu ?

    Co to za oferta ? strona demobilu coraz gorsza, korzystac sie juz
    prawie nie da, firefox sie przywiesza.
    Niby widze "polecane", ale prowadzi do bledu.

    > A mam jeszcze pytanie, czy telefon sie w ogóle uruchomi bez dostępu do
    > internetu?

    android ? Jakby co, to radzi sobie z wifi.

    J.

  • 6. Data: 2014-01-18 21:48:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 16:15:41 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > Do tej pory miałem plan za 19.90 z efakturą i 2 godzinami i jakoś dawało
    >
    > radę.

    Przejrzyj dokladnie stara umowe.

    Powinno byc w niej, ze po zakonczeniu przechodzi na bezterminowa (z miesiecznym
    okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych
    warunkach.

  • 7. Data: 2014-01-18 23:16:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2014 21:48, krzysztofsf pisze:
    /.../
> [...]
    okresem wypowiedzenia, jesli bedzie sie chcialo kiedys zrezygnowac) na tych samych

    Ale tu mam dogodny kredyt na telefon 20 zł miesięcznie =480 zł co jest
    taniej niż gdzie indziej za gotówkę.

  • 8. Data: 2014-01-18 23:17:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2014 19:35, J.F. pisze:
    /.../
> [...]
    > prawie nie da, firefox sie przywiesza.
    > Niby widze "polecane", ale prowadzi do bledu.

    Ee polecane. Plan basic za 39 zł.

    > android ? Jakby co, to radzi sobie z wifi.

    A oni bez simlocka nie wysyłają? Jakby bez ot bym włożył starter za 5 zł
    i się zobaczy.

  • 9. Data: 2014-01-18 23:56:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 18 stycznia 2014 23:16:09 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
> [...]
    warunkach.

    > Ale tu mam dogodny kredyt na telefon 20 z� miesi�cznie =480 z� co jest

    http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/7252153
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=samsung
    +galaxy+trend&search_scope=category-165
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gts7560/

    Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem
    "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie
    ponizej Androida 4,3.

  • 10. Data: 2014-01-19 00:25:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2014 23:56, krzysztofsf pisze:

    > Bedziesz placil o 10 zl wyzszy abonament, z platnymi sms i przestarzalym telefonem
    "za zlotowke", ktory za kilka miesiecy bedzie niemilosiernie mulil (jak wszystkie
    ponizej Androida 4,3.

    Ciekawe, że Avila mi nie muli po 4 latach. A 10zł sie opłaci, bo to 240
    zł/ 2 lata.