  • 11. Data: 2012-02-16 12:15:46
    Temat: Re: szkoda - gdzie zgłosić?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Eneuel Leszek Ciszewski

    > A skąd ta pewność?

    To jaka jest Twoja tajemnica? Już Cię w zasadzie zamknęli, ale chwilowo
    wypuścili? ;)

  • 12. Data: 2012-02-16 13:02:45
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    >... firmowym MAN-em ...

    To ważna informacja. Przecież ciężarówki z reguły są prywatne...

  • 13. Data: 2012-02-16 13:57:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-16 09:30, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Zgłaszasz się do ubezpieczyciela sprawcy ewentualnie do UFG. Dostałeś
    > notatkę policyjną?
    > Jeśli znasz numer rejestracyjny sprawcy, to sam sprawdź tutaj kto
    > ubezpiecza ten pojazd:
    > https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?w
    ith=zpp1

    Zastanawia mnie, czy tylko ja o swoim aucie otrzymuję info "BRAK DANYCH"...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2012-02-16 14:25:08
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-02-16 13:57:06 niejaki Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:
    > Zastanawia mnie, czy tylko ja o swoim aucie otrzymuję info "BRAK DANYCH"...

    w moim przypadku na 3 auta znalazł 2

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 15. Data: 2012-02-16 14:28:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/16/2012 01:57 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Zastanawia mnie, czy tylko ja o swoim aucie otrzymuję info "BRAK DANYCH"...

    Nie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-02-16 14:48:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Zastanawia mnie, czy tylko ja o swoim aucie otrzymuję info "BRAK DANYCH"...

    Ja sprawdziłem 2 auta. Na jednym wyskoczyło BRAK DANYCH, na 2 znalazło
    ubezpieczyciela i nr polisy. Taka ciekawostka, że to tym drugim autem
    spowodowałem kiedyś szkodę.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 17. Data: 2012-02-16 14:57:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 14:28:36 +0100, AZ napisał(a):

    > Nie :-)

    A mnie sie w ogole nie pokazuje ten obrazek z kodem captcha.

    od jakiego adresu startujecie ?

    J.

  • 18. Data: 2012-02-16 17:32:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Feb 2012 14:25:08 +0100 osobnik zwany p0li wystukał:

    u mnie na jeden motocykl znalazł 2 :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2012-02-16 17:57:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-16 14:48, Grejon pisze:

    > Ja sprawdziłem 2 auta. Na jednym wyskoczyło BRAK DANYCH, na 2 znalazło
    > ubezpieczyciela i nr polisy. Taka ciekawostka, że to tym drugim autem
    > spowodowałem kiedyś szkodę.

    Teraz sprawdziłem pierwsze auto w innym okresie i znalazło. Ale wtedy
    było inne TU.

  • 20. Data: 2012-02-16 18:38:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "to" 4f3ce562$0$26687$6...@n...neostrada.pl

    > To jaka jest Twoja tajemnica?

    Ona jest mroczna -- od mroku.
    Albo mruczna -- od kociego mruczenia...
    I wciąż nikt jej nie zgłębił -- czyli chyba jest płytka.
    (jeśli ściszysz -- będzie cicho, więc będzie głęboko dopiero po zgłębieniu?)

    > Już Cię w zasadzie zamknęli, ale chwilowo wypuścili? ;)

    Nie -- dokładnie odwrotnie! Zamknęli mnie w kwasie i wypuścili na
    zawsze. Mieli wypuścić na krótko, ale okazało się, że 'na krótko'
    znaczyć może 'na stałe'. Elektryk łącząc coś na krótko -- mostkuje.
    Ponoć bierze się to ze skracania obwodu, choć i są tacy, którzy
    uważają, że to z niemieckiego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'