  • 1. Data: 2011-05-03 08:41:34
    Temat: szerokosc opony i felgi
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czołem kluski z rosołem!

    Poszukuje zaleznosci pomiedzy szerokoscia felgi i opony. Chodzi mi
    zestawienie w formie tabeli lub wzor(?) na podstawie ktorego mozna to
    wyliczyc. Tym sposobem chce uzyskac odpowiedz na pytanie jak niminalnie
    waska lub jak maksymalnie szeroka gume moge zalozyc na felge znanego
    rozmiaru.

    Gugla, Jandeks, sikacza, pudelka i forum onetu przeszukalem po polsku i
    angielsku. Gdyby sie tak dobrze napiąć, to w kazdym zakatku internetu mozna
    by znalezc szczatkowe dane. Jednak jak to w necie bywa, informacje te nie
    zawsze sa spojne. Dodatkowo zauwazylem, ze inaczej sie dobiera szerokosc
    opony na feldze (enduro) przedniej i tylnej, a nie kazde zrodlo o tym
    wspomina.

    Ma ktos z Was namiar na "jedynie słuszne dane" ?

    pzdr
    --
    ARO
    transalp

  • 2. Data: 2011-05-03 09:03:14
    Temat: Re: szerokosc opony i felgi
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-03 10:41, ARO pisze:
> [...]
    > wspomina.
    >
    > Ma ktos z Was namiar na "jedynie słuszne dane" ?

    Masz jakis slaby internet:

    http://www.dropbears.com/u/utilities/tyrerim.htm

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-05-03 09:03:30
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje zaleznosci pomiedzy szerokoscia felgi i opony. Chodzi mi
    > zestawienie w formie tabeli lub wzor(?) na podstawie ktorego mozna to
    > wyliczyc.

    Tutaj patrzyłeś ?
    http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-tires/sizes.h
    tm
    http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-tires/motorcy
    cle-tires.htm

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-05-03 20:49:37
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał :

    > http://www.dropbears.com/u/utilities/tyrerim.htm

    :) Solidna firma! Dzięki.

    Howk!
    --
    ARO
    transalp

  • 5. Data: 2011-05-03 21:45:44
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ARO pisze:

    > :) Solidna firma! Dzięki.
    >
    > Howk!

    howgh ! jesli juz

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2011-05-04 16:52:17
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >howgh ! jesli juz

    A to zalezy od plemienia
    Assuryjscy Apacze na ten przyklad...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2011-05-04 18:42:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-03 10:41:34 +0200, "ARO" <a...@p...pl> said:

> [...]
    > wyliczyc. Tym sposobem chce uzyskac odpowiedz na pytanie jak niminalnie
    > waska lub jak maksymalnie szeroka gume moge zalozyc na felge znanego

    Z tą maksymalnie szeroka to też trzeba uważać, bo felga sobie, a wahacz
    czy inne łańcuchy sobie - np. w DRZ-SM na tył maks da się założyć bodaj
    140, bo 150 mimo iż na felgę wchodzi, o coś tam obciera, zdaje się
    łańcuch (nie pamiętam już dokładnie).

    > Dodatkowo zauwazylem, ze inaczej sie dobiera szerokosc
    > opony na feldze (enduro) przedniej i tylnej, a nie kazde zrodlo o tym
    > wspomina.

    Z oponami enduro/cross to wogóle jest szopka - Metzeler 6Days 120/90
    jest znacznie węższy od Kendy Millville 110/100 - rozmiary podawane
    przez producentów są baaaaardzo orientacyjne. Zresztą w szosówkach też
    się zdarzają rozbieżności, ale w znacznie mniejszym zakresie.

    de Fresz