  • 1. Data: 2012-06-03 20:07:59
    Temat: św. Krzysztof
    Od: to <t...@i...pl>

    Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?

    PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

  • 2. Data: 2012-06-03 21:28:11
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: "Bachorz" <m...@c...pl>

    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    > kierowców.

    W Irlandii wożą św ojca Pio. Statystyk nie znam

    hk

  • 3. Data: 2012-06-03 21:40:32
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:07, to pisze:
    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa.

    Dowcipniś

    To ile lat żyłeś w tej niewiedzy?
    Prawo jady masz od wczoraj?
    Telewizji nie oglądasz? Gazet nie czytasz?
    O msze nie będę pytał.
    Jaja sobie robisz? Masz jakąś misję?
    ODPOWIEDZ!
    ;-)

  • 4. Data: 2012-06-03 21:57:42
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Powies sobie, to sie dowiesz.

    sz.

  • 5. Data: 2012-06-03 22:05:38
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-06-2012 o 20:07:59 to <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Wystarczy jeden, w jednym aucie gdzie nie było, miałem kuku, w drugim
    gdzie był nic się nie stało, w trzecim aucie gdzie nie było co prawda ja
    nie zrobiłem kuku (udało się) ale za to mi zrobili.

    A więc sw Krzysztof jest skuteczny :P

  • 6. Data: 2012-06-03 22:12:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Jun 2012 18:07:59 +0000 osobnik zwany to wystukał:

> [...]
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    ale Ty jesteś nudny z tymi nibytrollingami

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2012-06-03 22:13:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Bachorz

    > W Irlandii wożą św ojca Pio.

    W całości?

  • 8. Data: 2012-06-03 22:14:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    8

    > Prawo jady masz od wczoraj?

    Tak.

    > Telewizji nie oglądasz?

    Nie.

    > Gazet nie czytasz?

    Nie.

    > O msze nie będę pytał.

    Aha.

    > Jaja sobie robisz?

    Nie wiem.

    > Masz jakąś misję?

    Nie.

    > ODPOWIEDZ!

    Zrobione.

  • 9. Data: 2012-06-03 22:14:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Powies sobie, to sie dowiesz.

    Nie podstawie jednostkowego przypadku nie wyciąga się ogólnych wniosków.
    Niestety zaproponowana przez Ciebie metoda badawcza jest z gruntu
    niepoprawna.

  • 10. Data: 2012-06-03 22:15:24
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 03.06.2012 21:40, z pisze:

> [...]
    >
    > To ile lat żyłeś w tej niewiedzy?
    > Prawo jady masz od wczoraj?
    > Telewizji nie oglądasz? Gazet nie czytasz?

    nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

    --
    Paweł