  • 11. Data: 2013-05-29 00:14:14
    Temat: Re: superstacja
    Od: poncio <p...@g...com>

    W dniu 2013-05-27 18:19, inteligentny pisze:
    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > nie wiem ale skad wzielo sie jakies discopolo TV ?
    > czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na
    > koncesje?
    > MASAKRA.
    Inteligentny...a byłeś może kiedyś na jakimś weselu czy zabawie
    tanecznej ?....to byś wtedy zrozumiał....np. jak zespół gra walca
    wiedeńskiego czy piękne i porywające tango to parkiet jest pusty a ja
    wtedy mogę super potańczyć z moją partnerką, lecz niestety tej raj trwa
    krótko.... bo zaraz zagrają disco polo...na parkiecie tłok....my
    schodzimy z parkietu...a reszta szaleje jak stado rozjuszonych byczków...

  • 12. Data: 2013-06-10 00:13:50
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "inteligentny" napisał:

    > czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na
    > koncesje?

    Nie zmierza, ale jest już od dawna w takim stanie. Niestety wiekszość ludzi
    to prymitywne bydło. Co bardziej rozgarnięci wyjechali do UK. Czy to na
    skutek wyniszczenia narodu przez zabory, okupację i PRL? Dla mnie jaskrawym
    przykładem miernoty polskiego społeczeństwa był wybór Wałęsy na prezydenta.
    Jak w miarę normalny, rozgarnięty naród mógł zrobić prezydentem takie zero
    intelektualne i moralne? I nie chodzi o to czy był Bolkiem, czy nie. To
    sprawa wtórna. Chodzi o to, że z jego poziomem nie mógłby w moim zakładzie
    być nawet brygadzistą.

    Pzdr

  • 13. Data: 2013-06-10 07:52:44
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    Dla mnie
> [...]
    > był Bolkiem, czy nie. To sprawa wtórna. Chodzi o to, że z jego poziomem
    > nie mógłby w moim zakładzie być nawet brygadzistą.

    No to sie ucieszysz jak prezydentem zostanie Palikot.
    --
    Jingiel

  • 14. Data: 2013-06-10 10:40:56
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Dla mnie
    >

    > No to sie ucieszysz jak prezydentem zostanie Palikot.

    Palikot jest inteligentny, no i jest/był(?) przedsiebiorcą. Tylko po co
    taka osoba na prezydenta? Lepiej na premiera.

  • 15. Data: 2013-06-13 22:02:26
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    chyba przesadziles... do UK wyjechalo sporo wiesniakow z krwi i kosci - tu
    pracy by nie znalezli a tam owszem

    a o 3 mordercow nie czytales? Zabili brytyjke dla ubezieczenia na zycie,
    spalili cialo czy cos takiego, dobrze wyksztalceni i zaradni poradza sobie i
    tutaj i beda zyc na poziomie.