  • 1. Data: 2009-04-10 07:55:25
    Temat: styl lokalny - jak wstawic, jak nie mam <head> [Drupal]
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Ma ktos pomysl na to, zeby wstawic lokalny styl na stronie, ktora nie
    ma <head>? Chcialbym troszke zmienic wyglad artykulow w Drupalu, ale
    jest pewien problem. Gdy edytuje go, to mam tylko zrodlo tego artykulu
    (czyli to, co jest miedzy <body>). Moge wstawiac style inline, ale to
    mordega. Macie jakies pomysl? Zaznaczam, ze edycja, czy dodanie stylu
    zewnetrznego nie wchodzi w gre.

  • 2. Data: 2009-04-10 13:57:22
    Od: "M.G." <g...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "docxxx" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > (czyli to, co jest miedzy <body>). Moge wstawiac style inline, ale to
    > mordega. Macie jakies pomysl? Zaznaczam, ze edycja, czy dodanie stylu

    mozesz wstawis sekcje HEAD w body

    czyli

    cos tam cos tam
    <HEAD>

    IMG {border:red 5px solid}

    </HEAD>

    dziala, HEAD sie nie pokazuje, a czy jest to zgodne ze standardami..tego nie
    wiem

  • 3. Data: 2009-04-12 07:10:09
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > mozesz wstawis sekcje HEAD w body
    > czyli
    > cos tam cos tam
    > <HEAD>
    > IMG {border:red 5px solid}
    > </HEAD>

    Mozna prosciej:

    cos tam cos tam
    IMG {border:red 5px solid}
    cos tam cos tam

    Dziala. Ale tez nie wiem czy to koszerne. Ale moze tak, bo skoro dokladnie tak
    samo mozna osadzac JavaScript w dowolnym miejscu, to czemu nie CSS?

    Latet

  • 4. Data: 2009-04-12 13:20:19
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 12 Apr 2009 08:10:09 +0100, Latet <x...@s...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Dziala. Ale tez nie wiem czy to koszerne. Ale moze tak, bo skoro
    > dokladnie tak samo mozna osadzac JavaScript w dowolnym miejscu, to czemu

    HTML5 będzie pozwalał na coś takiego, ALE w ograniczonym zakresie, bo obecnie styl w
    jakby styl był w <head>).

    być jako first-child tego elementu:

    --
    http://pornel.net