  • 1. Data: 2011-05-17 06:02:06
    Temat: strona z wynikami testów kart graficznych
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    Witam,
    znalazłem fajną stronę z wynikami testów procesorów, na której można
    szybko porównać wydajność procesorów. Oto link:
    http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
    Interesuje mnie, czy jest podobna strona w wynikami testów kart
    graficznych? Szukałem trochę, ale nie znalazłem nic konkretnego.
    Zaznacze, że wyniki tech testów, zarówno kart graficznych jak i
    procesorów chce wykorzystać do napisania specyfikacji na zakup
    komputerów.
    Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje, pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-17 09:59:38
    Temat: Odp: strona z wynikami testów kart graficznych
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Andrzej" <c...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqg.googlegroups.com...

    http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html

  • 3. Data: 2011-05-17 10:12:39
    Temat: Re: strona z wynikami testów kart graficznych
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-05-17 08:02, Andrzej pisze:
> [...]
    > Interesuje mnie, czy jest podobna strona w wynikami testów kart
    > graficznych? Szukałem trochę, ale nie znalazłem nic konkretnego.

    Sąsiednia zakładka:
    http://www.videocardbenchmark.net/

    miab

  • 4. Data: 2011-05-18 11:36:30