    From: tadek <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: straż miejska
    Date: Fri, 5 Feb 2010 13:32:06 -0800 (PST)

    jest w m. Łódź taka ulica -nazywa się Warszawska. Wygląda ona tak:
    jest po stronie parzystej numerów domów jezdnia asfaltowa następnie
    torowisko tramwajowe a za nim ścieżka rowerowa i droga gruntowa jako
    dojazd do posesji nieparzystych.
    Asfalt odśniezono, ścieżką rowerową nawet dwa razy dziennie jedzie
    pług i posypywana jest piaskiem natomiast drogi gruntowej
    /dojazdu do posesji z nieparzystymi numerami domów NIKT nie odśnieża.
    Telefony moje do straży miejskiej nie przynoszą żadnego rezultatu z
    jednym wyjątkiem. Dwa dni temu dzwoniąc do SM powiedziałem że pół
    metra śniegu uniemożliwia mi wjazd do domu i w tej sytuacji muszę
    zostawiać mojego Fiata Uno na ścieżce rowerowej. Dzisiaj jest
    rezultat: zamiast zmoblizowania odpowiedniej służby miejskiej do
    odśnieżenia drogi "zaproszono"
    mnie do SM celem wypisania mandatu za parkowanie na ścieżce rowerowej.
    Czy te NYGUSY ze SM tak są rozbestwieni poczuciem bezkarności? Jak się
    do nich dobrać?