  • Data: 2023-10-26 03:24:11
    Temat: sterowanie oświetleniem po linii 230v ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś widział taki wynalazek : sterowanie oświetleniem po linii
    230V? Znaczy - mam na ścianie puszkę z przełącznikiem, z której do lampy
    idzie sobie kabelek 2 żyłowy.

    No ale chciałbym móc zrobić przynajmniej 2 poziomowe ściemnienie.
    Kabla dodatkowego nie dam, pilot mnie nie podobuje się.

    Wystarczyłoby jakieś sterowanie przekaźnikami na przykład : powiedzmy 2
    przyciski na ścianie - i 2 przekaźniki na suficie odpowiednio.

    Oczywiście dałoby radę zrobić coś takiego od zera ale nie mam czasu ani
    ochoty. Może jest jakiś gotowiec ?