  • 1. Data: 2012-06-29 02:34:47
    Temat: [stary link] Nie wiem, czy było, ale tu policja ładnie po chodniku jedzie...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=r03t8IfmzTQ

    Tak przypadkiem znalazłem w internecie. W sumie wszystko ok, poza jednym
    jak wjechał na chodnik to chyba stworzył większe zagrożenie niż to audi.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-06-29 08:18:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Jun 2012 02:34:47 +0200, anacron

    > Tak przypadkiem znalazłem w internecie. W sumie wszystko ok, poza jednym
    > jak wjechał na chodnik to chyba stworzył większe zagrożenie niż to audi.

    BTW czy policja (interweniówka) bez sygnałów może korzystać z BUS-pasa?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-06-29 08:27:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 08:18, Myjk pisze:
    > Fri, 29 Jun 2012 02:34:47 +0200, anacron

    > BTW czy policja (interweniówka) bez sygnałów może korzystać z BUS-pasa?

    Nie, ale kto mu mandat wystawi? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-06-29 08:27:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Jun 2012 08:27:07 +0200, Grejon

    > Nie, ale kto mu mandat wystawi? :)

    No właśnie, wczoraj nagrałem jak suczka swobodnie, bez sygnałów, pogina BUS
    pasem na trasie Ł [DC]. Co więcej, przed samym mostem stali koledzy,
    warowali i jeszcze im miejsce zrobili, by następnego "normalnego" kierowcę
    z-halt-ować (tego już nie mam nagranego, bo byłem już z boku). Ja rozumiem,
    pewnie mecz jechali zabezpieczyć... a może mają specjalne przywileje na
    jełro? :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 5. Data: 2012-06-29 11:12:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości

    >Nie, ale kto mu mandat wystawi? :)

    Straz miejska ?

    Przypominam jednakowoz ze kierowca pojazdu musi realizowac polecenia
    osoby kierujacej ruchem, a policjant ma takie uprawnienia.
    Wystarczy ze dowodca patrolu poleci kierowcy jechac buspasem i
    wszystko jest lege artis :-)

    P.S. a mandat samemu sobie mozna wystawic ?

    http://deser.pl/deser/1,111857,11467716,Google_Stree
    t_View_zlapala_straznika_na_goracym_uczynku_.html

    J.

  • 6. Data: 2012-06-29 12:10:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 11:12, J.F pisze:

    > P.S. a mandat samemu sobie mozna wystawic ?

    Jeden sobie wystawił, żeby limit wyrobić i premii nie stracić :)