  • 1. Data: 2012-08-28 13:39:05
    Temat: srubki z owalnymi lbami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Usiłuję dobrać się do bebechów starego ekspresu do kawy (jakaś duperelna
    na oko) tylko mam problem z odkręceniem 4 ostatnich śrub - gnoje dali te
    idiotyczne śruby z owalnymi łbami (na oko "Oval Pan Head Security Screw"
    lub "Avsafe Series FP/FR/FG").

    Ma ktoś pomysł, gdzie taką końcówkę można nabyć? Szukałem w paru
    sklepach ze "specjalistycznymi śrubokrętami" i nic.

    W końcu się wkurzę i dremelem przerobię to na śrubokręt płaski ;-/ ale
    wolałbym tego uniknąć (słaby dostęp).

  • 2. Data: 2012-08-28 16:05:57
    Temat: Re: srubki z owalnymi lbami
    Od: shg <s...@g...com>

    On Aug 28, 1:38 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    > sklepach ze "specjalistycznymi śrubokrętami" i nic.
    >
    > W końcu się wkurzę i dremelem przerobię to na śrubokręt płaski ;-/ ale

    Wkurz się, chyba że Ci czasu i pieniędzy na mało przydatne narzędzie
    nie szkoda.
    Zamiast tego kupiłbym przyrząd do wykręcania popsutych śrub (takie
    lewoskrętne wiertło), na pewno częściej się przyda, a śruby
    zastąpiłbym normalnymi.

  • 3. Data: 2012-08-28 19:49:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 13:39:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > Ma ktoś pomysł, gdzie taką końcówkę można nabyć? Szukałem w paru
    > sklepach ze "specjalistycznymi śrubokrętami" i nic.

    A moze rurka miedziana i mlotek/imadlo ?

    J.

  • 4. Data: 2012-08-29 05:20:58
    Od: u...@a...com

    TORX secure #10

  • 5. Data: 2012-08-29 22:44:03
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.08.2012 13:39, Andrzej Lawa wrote:

    > W końcu się wkurzę i dremelem przerobię to na śrubokręt płaski ;-/ ale
    > wolałbym tego uniknąć (słaby dostęp).
    Jak nie siedzą bardzo mocno to żywica epoksydowa jest trochę prostsza.

    Michoo

  • 6. Data: 2012-08-30 00:23:11
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zamiast tego kupiłbym przyrząd do wykręcania popsutych śrub (takie
    > lewoskrętne wiertło)

    1. duzo pie***lenia
    2. niezwykle mala skutecznosc

  • 7. Data: 2012-08-30 19:20:30
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:503cadb8$1@news.home.net.pl...
    > Ave!
    > Ma ktoś pomysł, gdzie taką końcówkę można nabyć? Szukałem w paru
    > sklepach ze "specjalistycznymi śrubokrętami" i nic.

    Na Bartyckiej próbowałeś?