  • Data: 2009-10-16 11:13:34
    Temat: [sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedam pilnie motocykl jak w temacie. Rok produkcji 1997 (ostatni rok
    RC36) Stan techniczny (silnik, rama zawieszenie) idealny. Przebieg 72
    tys km. Kupilem nie dawno, ale kupiłem tez dom i remont mnie wykończył
    finansowo. Cena - taka jaka dałem 7,2 tys zł, bez negocjajcji.
    ubezpieczenie i przegląd jest. Mozna wracać na kołach. Do zrobienia -
    wymiana lub pospawanie stelarza czaszy. Poprzednik sie pierdyknał i
    pękł. Lekka kosmetyka plastiku.
    Opona przód stan dobry, tył na chwile. Polerowane ranty felg, felgi
    lakierowane pod kolor motocykla. Kolor dość rzadki - granat (oryginalnie
    był taki) Moto było przez poprzedniego właściciela malowane w całości.

    Gwarantuje zadowolenie z zakupu. Cena wyjątkowo promocyjna.
    kmc na tlenie.pl lub 513 259 066 ew poprzez maila na mojej stronie

    czyli, znowu dupa psia :-( to sie najezdzilem w tym sezonie

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl