  • 11. Data: 2013-11-13 10:47:25
    Temat: Re: sprzedam T-MAX
    Od: .pl <art_be@_NOSPAM_interia.eu>

    Hinek napisal

    > Użytkownik ".pl" napisał

    > Wypierdalaj stąd Baranie razem ze swoim zasranym skuterkiem! Nie jesteś
    > na żadnym "Portalu" Tu jest USENET. U-S-E-N-E-T BARANIE!
    > U-S-E-N-E-T!!!!!!! Sprawdź durniu w googlu gdzie piszesz.
    > Spierdalaj do swojego zasranego Sikacza. WON!

    BARAN TO CIE ZROBIL HINEK BURAKU W DUPE JEBANY,KOLEJNY PAJAC NA PORTALU
    GRAJACY KOZAKA,TAKICH JAK TY TO JA W DUPE GRZEJE ZASRANCU I TO TAK ZEBYS
    SIE WYKRWAWIL BUAHAHAHA,KOLEJNY KUTWA NA ZLOMIE ZA DWA TYSIACE SCIAGNIETY
    Z NIEMIEC HAAAAAAAAAAAA

  • 12. Data: 2013-11-13 14:00:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 10:47, .pl pisze:

> [...]
    > PORTALU GRAJACY KOZAKA,TAKICH JAK TY TO JA W DUPE GRZEJE ZASRANCU I TO
    > TAK ZEBYS SIE WYKRWAWIL BUAHAHAHA,KOLEJNY KUTWA NA ZLOMIE ZA DWA TYSIACE

    Przepraszam, że się Wam wtrącam do rozmowy, ale czemu grzejesz w dupę
    zasrańców i buraków? Czerpiesz z tego przyjemność, czy nie jesteś w
    stanie wyrwać nikogo na poziomie?

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-11-13 16:21:42
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 04-11-2013 08:21, Hinek pisze:
> [...]
    > U-S-E-N-E-T!!!!!!! Sprawdź durniu w googlu gdzie piszesz.
    > Spierdalaj do swojego zasranego Sikacza. WON!

    Obawiam sie, ze nie zrozumie slowa usenet. :P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2013-11-13 17:43:49
    Od: lola15 <m...@g...com>

    Ja w sumie więcej tu czytam niż piszę, ale tak sobie myślę, że nieładnie krzyczeć na
    osobę niepełnosprawną...

    MiG

  • 15. Data: 2013-11-14 15:37:16
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:

    >Obawiam sie, ze nie zrozumie slowa usenet. :P

    Jesli tylko tego slowa...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2013-11-14 20:43:13
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacot napisał(a):

    > Jesli tylko tego slowa...

    Masz Jacotu na myśli, że uogólnie słowa pisanego? ;)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 17. Data: 2013-11-15 00:04:01
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    zbigi <z...@w...pl> wrote:

    >Masz Jacotu na myśli, że uogólnie słowa pisanego? ;)

    Ototo właśnie;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10