  • 1. Data: 2009-03-26 15:05:57
    Temat: słuchawki Samsung SBH500 bluetooth
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam serdecznie.
    Mam spore "parcie" na słuchawki bluetooth stereo.
    Z racji tego, że nie nie trawię słuchawek wsadzanych do uszu,
    chcę jakieś z'ewnętrzne'.
    Czy miał ktoś styczność z Samsung SBH500 bluetooth? A może
    coś porównywalnego za 150-200zł?

    Będę ich głównie używał do telefonu i laptopa (mam bluetooth w
    komputerze). Czy w jednym pokoju zasięg jest dobry? Jakość jest
    odpowiednia? (nie jestem audofilem, ale rozróżniam, kiedy grają a kiedy
    nie...).

    Dziękuję za pomoc.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2009-03-27 12:32:18
    Temat: Re: słuchawki Samsung SBH500 bluetooth
    Od: re_mo <r...@p...onet.pl>

    DooMiniK wrote:
> [...]
    > komputerze). Czy w jednym pokoju zasięg jest dobry? Jakość jest
    > odpowiednia? (nie jestem audofilem, ale rozróżniam, kiedy grają a kiedy

    Zdecydowanie odradzam:)
    Mam takie sluchawki i tak:

    + dzwiek
    + bateria

    - za ciasne na glowie (uwieraja)
    - brak mozliwosci wylaczenia diody.

    Sytsuacja wygladala u mnie nastepujaco: Kupilem, przyslali do pracy.
    Wszyscy zaczeli sie interesowac i przymierzac. Od wszystkich ten sam
    komentarz 'spoko dzwiek ale uciskaja nad uszami.
    Po ok 2 tyg uzywania podczas zakladania zlamal sie palak i sluchawki
    bezuzyteczne:((( Samsung nie chce ich przyjac na reklamacje bo
    'uszkodzenie mechaniczne' a mnie nie chce sie z tym walczyc.

    Moze ktoregos dnia je po prostu skleje:)
    Mozliwe ze trafilem felerny egzemplarz ....

    Pzdr

  • 3. Data: 2009-03-27 21:38:03
    Od: "2EV" <2...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:49cb99d7$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > chcę jakieś z'ewnętrzne'.
    > Czy miał ktoś styczność z Samsung SBH500 bluetooth? A może

    Ja natomiast polecam

    + bardo dobra jakość dźwięku.
    + czas dzialania około 12 godzin
    + dobry zasięg ok. 10m
    + sterowanie odtwarzaniem wygodnymi przyciskami

    na wygodę noszenia nie narzekam ale faktycznie
    czytałem opinie o uwieraniu nad uszami, widocznie
    nie każdemu ten system pasuje.

    Tomek

  • 4. Data: 2009-03-28 17:54:12
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    DooMiniK wrote:
> [...]
    > komputerze). Czy w jednym pokoju zasięg jest dobry? Jakość jest
    > odpowiednia? (nie jestem audofilem, ale rozróżniam, kiedy grają a kiedy

    Zdecydowałem się i kupiłem...
    + dla mnie są wygodne
    + dźwięk bardzo dobry!
    + możliwość parowania dwóch urządzeń (jednocześnie laptop i telefon)
    + długi czas pracy na baterii
    + sterowanie (głośniej/ciszej w b. dobrym miejscu),

    - polska instrukcja obsługi (EN nie było). Niech mi ktoś pokaże palcem
    gdzie jest napisane, że należy przytrzymać przycisk "play" przy
    włączaniu.

    Ja jestem zadowolony.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,
    Piszę tylko i wyłącznie korzystając z serwera
    home.net.pl: Message-ID: <c...@n...home.net.pl>

  • 5. Data: 2009-03-30 16:16:19
    Od: "2EV" <2...@g...pl>

> [...]
    >
    > - polska instrukcja obsługi (EN nie było). Niech mi ktoś pokaże palcem
    > gdzie jest napisane, że należy przytrzymać przycisk "play" przy

    Bardzo się cieszę i życzę milego używania.

    Tomek