  • 11. Data: 2013-12-02 18:19:59
    Temat: Re: slub
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-12-02 16:58, AZ pisze:

    > Ale to bedzie musial zaprosic jakichs enduro bojsow.
    >
    > <https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-p
    rn2/1398917_581293075252959_1035882468_o.jpg>

    Aha,no spieszą się z orką..

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2013-12-11 12:35:47
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-12-02 10:37, honda cbr 900 pisze:
    > witam ma takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka
    > parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy
    > mogbym miec taka parade prosze o odp

    Tak, trzeba pojeździć parę lat ,poznać kolegów,przyjaciół, którzy też
    jeżdżą i paradę będziesz miał bez problemu. Na mój przyjechało całe
    stado motocykli,bez żebrania danielsem.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek