  • 11. Data: 2012-05-27 20:16:23
    Temat: Re: slabo chlodzaca klima
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 27.05.2012 14:47, marcin pisze:
    > Co moze byc powodem slabo chlodzacej klimy ?
    >
    > uklad ma odpowiednia ilosc czynnika, cisnienia maszyna wskazala rowniej
    > prawidlowe a mimo to powietrze leci w sumie chlodne ale o wiele za
    > cieple aby skutecznie schlodzic wnetrze. wentylator dmucha bardzo
    > dobrze. chlodnica klimy czysta.
    >
    > PROSZE BEZ POMYSLOW TYPU WYMIEN FILTR KABINOWY LUB MUSISZ ODGRZYBIC UKLAD.

    Najpierw weź termometr (z kabelkiem) i sprawdź jaka jest temperatura w
    kratce nawiewu na załączonej klimie i jaka jest na zewnątrz
    ToMasz

  • 12. Data: 2012-05-27 20:17:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Pierwsze co przyszło mi do głowy to zbyt mało czynnika...:) z ciekawości
    > zapytam, oddesali to co zostało i napełnili ilością podaną na tabliczce,
    > czy tylko dopełnili?

    Dokladnie, tez bym sprawdzil ale pisal, ze jest ok to sie nie odzywam :)

    sz.

  • 13. Data: 2012-05-27 20:40:52
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Najpierw weź termometr (z kabelkiem) i sprawdź jaka jest temperatura w
    > kratce nawiewu na załączonej klimie i jaka jest na zewnątrz

    po co ?

  • 14. Data: 2012-05-27 20:55:08
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Użytkownik "marcin"

    > Pierwsze co przyszło mi do głowy to zbyt mało czynnika...:) z ciekawości
    > zapytam, oddesali to co zostało i napełnili ilością podaną na tabliczce,
    > czy tylko dopełnili?

    z ciekawosci zapytam. czego nie zrozumiales w pierwszym moim poscie?

  • 15. Data: 2012-05-27 21:06:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "marcin"

    > z ciekawosci zapytam. czego nie zrozumiales w pierwszym moim poscie?

    masz za dużo oleju...w silniku ;-)

  • 16. Data: 2012-05-27 21:06:21
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 14:47, marcin pisze:
> [...]
    > dobrze. chlodnica klimy czysta.
    >
    > PROSZE BEZ POMYSLOW TYPU WYMIEN FILTR KABINOWY LUB MUSISZ ODGRZYBIC UKLAD.

    Dużo zależy jaki masz układ klimy, tj. sprężarka ze sprzęgłem lub
    zaworem regulującym, czy jest zawór rozprężny czy inne badziewia.

    Ogólnie jeśli ciśnienia i skraplacz oraz parownik są sprawne i czyste to
    może to być np. zbyt duża ilość oleju w układzie lub uszkodzony zawór
    rozprężny.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 17. Data: 2012-05-27 21:12:15
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-05-27 20:40, marcin pisze:

    > po co ?

    Nie domyślasz się?

    JK

  • 18. Data: 2012-05-27 21:16:19
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Nie domyślasz się?

    moge sie jedynie domyslic ze po dokonaniu tego zbednego pomiaru napewno
    klima mi sie nie naprawi. nie widze racjonalnego sensu biegania z
    termometrem.

  • 19. Data: 2012-05-27 21:17:42
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ogólnie jeśli ciśnienia i skraplacz oraz parownik są sprawne i czyste to
    > może to być np. zbyt duża ilość oleju w układzie lub uszkodzony zawór
    > rozprężny.

    w koncu jakas sensowna odpowiedz. dziekuje. oleju napewno jest tyle ile
    ma byc.
    powiedz gdzie szukac zaworu rozpreznego?

  • 20. Data: 2012-05-27 21:26:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.05.2012 21:17, marcin pisze:

    > w koncu jakas sensowna odpowiedz. dziekuje. oleju napewno jest tyle ile
    > ma byc.
    > powiedz gdzie szukac zaworu rozpreznego?

    Zabolaloby cie gdybys napisal co to za szrot?