  • 1. Data: 2013-05-03 18:53:20
    Temat: skuter coby jeździć sobie, jeździć po taniości i po mieście oraz w trasie
    Od: Prawy <r...@g...com>

    S-kuter to fajna sprawa, jeśli ktoś miarkuje inaczej to niech wyp-owie sie. Rzecz
    rozchodzi sie o to iż owy skuter musi spełniać duże koła i/oraz silnik @125 i nie
    mniej, oraz być możliwie jak najmniejszy, dla 1 oosoby max. I tu pojawia si problem
    bo w tej pojemności większość maszyn jest całkiem pokaźna a nie o to idzie w skuterze
    - co teraz?

    Mam yuż doświadczenie z jakimś poważniejszym motorem ale wciąż skuterson nie daje mi
    spokoju swoją zajebistością;)

  • 2. Data: 2013-05-05 20:12:09
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Mam yuż doświadczenie z jakimś poważniejszym motorem ale wciąż skuterson
    > nie daje mi spokoju swoją zajebistością;)

    Gilera runner 200ccm
    o ile pamiętam gabaryt ten sam co wersja 50ccm

    Buniek

  • 3. Data: 2013-05-09 08:25:25
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 18:53, Prawy pisze:
> [...]
    bo w tej pojemności większość maszyn jest całkiem pokaźna a nie o to idzie w skuterze

    aprilka szkaradeo ?

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2013-05-09 14:58:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-09, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    bo w tej pojemności większość maszyn jest całkiem pokaźna a nie o to idzie w skuterze

    Eee tam, ponoc jeden kupil skuter Ducati i mocno z niego zadowolony jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-05-10 08:06:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-09 14:58, AZ pisze:

    > Eee tam, ponoc jeden kupil skuter Ducati i mocno z niego zadowolony jest.

    chyba w Warszawie...

  • 6. Data: 2013-06-10 21:30:59
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu piątek, 3 maja 2013 18:53:20 UTC+2 użytkownik Prawy napisał:
> [...]
    bo w tej pojemności większość maszyn jest całkiem pokaźna a nie o to idzie w skuterze

    Honda Vison 110, są dość tanie i 100kg, wtrysk.

    a najlepiej to co ujeżdżam i do miasta jest idealne czyli SH300i 27 koni, ABS, 170kg.
    Jestem bardzo zadowolony, robię sporo kilometrów po mieście i ten skuter jest na
    pewno do tego stworzony. (śa też modele SH125, niestety bez ABS).

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-06-10 21:39:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-10 21:30, m pisze:
> [...]
    na pewno do tego stworzony. (śa też modele SH125, niestety bez ABS).

    Masz motokocyk i glosniczki ? Bez tego jestes leszcz ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X