  • 1. Data: 2013-04-23 11:50:46
    Temat: skaner Mustek a inny soft
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    dostalem w prezencie skaner Muster BearPaw 1200CU Plus, sterownik z
    sieci sie zainstalowal, soft do niego tez. Skaner skanuje wiec dziala.
    Ale nie moge powiedziec, ze ten soft to jest mistrzostwo swiata.

    Skanuje tylko do jpg, nie ma regulacji kontrastu, jasnosci, nie
    skanuje do pdf - taki troche tandenty.

    Skaner z softem ma sluzyc do skanowania przede wszystkim jakis tam
    dokumentow (wyslac emailem, skopiowa i wydrukowac).

    Moje oczekiwania sa takie:

    - kalibracja jasnosci/kontrastu/koloru
    - skanowanie wielostronicowych dokumentow do PDF

    i tyle.

    Ma ktos rozeznanie w sofcie do Mustekow i innych i moglby doradzic?
    Czy soft do innego modelu skanera (skanerow nawet innych firm) bedzie
    wspolpracowac z tym skanerem poprzez sterownik TWAIN?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-23 12:34:58
    Temat: Re: skaner Mustek a inny soft
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-23 11:50, a...@p...pl pisze:

    > Moje oczekiwania sa takie:
    >
    > - kalibracja jasnosci/kontrastu/koloru
    > - skanowanie wielostronicowych dokumentow do PDF

    Polecam ten: www.datasheetdir.com/GL646USB+Microcontrollers-8bit
    Zaprogramujesz sobie jak tylko będziesz chciał.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 3. Data: 2013-04-23 12:59:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2013 11:50, a...@p...pl pisze:

> [...]
    >
    > Skaner z softem ma sluzyc do skanowania przede wszystkim jakis tam
    > dokumentow (wyslac emailem, skopiowa i wydrukowac).

    Ja używam XSane

  • 4. Data: 2013-04-23 13:55:00
    Od: "tad" <t...@s...xx>

    a...@p...pl wrote:

    Ja ogolnie do kopiowania uzywam iCopy, bardzo prosty w obsludze i
    posiada funkcje, ktorych potrzebujesz.

    http://icopy.sourceforge.net/?page_id=72

    --
    tad

  • 5. Data: 2013-04-24 07:24:02
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 11:50:46 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > Moje oczekiwania sa takie:
    >
    > - kalibracja jasnosci/kontrastu/koloru

    na pewno chodzi ci o kalibracje?

    mozesz chocby irfanview i stery twainowe...

    --
    jg

  • 6. Data: 2013-04-24 11:59:09
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-23 11:50, a...@p...pl pisze:
    > Skanuje tylko do jpg, nie ma regulacji kontrastu, jasnosci, nie
    > skanuje do pdf - taki troche tandenty.

    Kwestia wymagań, ale ja coś takiego od razu bym oddał komuś innemu.
    Jak mi przyszło zeskanować kilka rozdziałów pewnej książki (trudno
    dostępnej, więc wręcz taką sugestię otrzymaliśmy od wykładowcy), to
    trochę zeszło, ale *.pdf był znakomity.
    Jak masz trochę kasy, to kup jakiegoś epsona, a nie pożałujesz.
    (Nawet zdjęcia z kliszy potrafił 'wywoływać', a te skanowane, przy
    odpowiednich ustawieniach, wychodziły niemal jak oryginalne).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-04-24 13:02:33
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 11:59:09 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > (Nawet zdjęcia z kliszy potrafił 'wywoływać', a te skanowane, przy

    Z kliszy to na pewno nie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 8. Data: 2013-04-24 13:41:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-24 13:02, R.e.m.e.K pisze:

    > Z kliszy to na pewno nie.

    Oczywiście już wywołanej, ale wciąż z kliszy.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-04-24 14:50:05
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 13:41:51 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > Oczywiście już wywołanej, ale wciąż z kliszy.

    Mylisz sie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K