  • 1. Data: 2015-05-14 15:13:41
    Temat: simlock orange zdejmowanie u operatora?
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Orange jest ostatnią siecią w Polsce która złośliwie blokuje telefony i
    tak się zdarzyło, że ojciec niedawno wymieniał u nich telefon w ramach
    abonamentu, ale nie ma ochoty zmieniać starego, więc ten nowy dał mnie.
    Chciałbym go używać, jednak jestem w innej sieci. Podobno można jakoś to
    załatwić u operatora i oni zdejmują blokadę kodem. Jakie są warunki i
    procedury?

  • 2. Data: 2015-05-14 15:18:07
    Temat: Re: simlock orange zdejmowanie u operatora?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 15:13, korex pisze:
> [...]
    > Chciałbym go używać, jednak jestem w innej sieci. Podobno można jakoś to
    > załatwić u operatora i oni zdejmują blokadę kodem. Jakie są warunki i

    Dano temu kosztowało to chyba 80zł, idziesz do Orange i po okazaniu
    faktury, podaniu numeru IMAI zdejmowany jest simlock, czas trwania
    operacji do 3 dni.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-05-15 10:58:58
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dano temu kosztowało to chyba 80zł, idziesz do Orange i po okazaniu
    > faktury, podaniu numeru IMAI zdejmowany jest simlock, czas trwania
    > operacji do 3 dni.

    Czyli nic ciekawego, czas operacji i cena niezbyt atrakcyjna :/
    Coś słyszałem, że robią to gratis, ale dopiero po zakończeniu umowy...?

  • 4. Data: 2015-05-15 11:02:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 15 May 2015 10:58:58 +0200, "korex" <e...@w...pl> wrote:

    >Czyli nic ciekawego, czas operacji i cena niezbyt atrakcyjna :/
    >Coś słyszałem, że robią to gratis, ale dopiero po zakończeniu umowy...?

    Z tego co pamiętam nic się nie zmieniło, zdjęcie w salonie w trakcie
    umowy 77zł, po zakończeniu umowy powinno być za darmo.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-05-15 11:50:45
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2015-05-15 o 11:02, dizel pisze:

    > Z tego co pamiętam nic się nie zmieniło, zdjęcie w salonie w trakcie
    > umowy 77zł, po zakończeniu umowy powinno być za darmo.
    >
    > Pozdrawiam

    Niestety nie jest za darmo (a przynajmniej nic mi nie wiadomo ). Ja
    zdejmowałem w komisie/serwisie za 20 PLN.

  • 6. Data: 2015-05-15 16:42:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    maderos wrote:

    > Niestety nie jest za darmo (a przynajmniej nic mi nie wiadomo ). Ja
    > zdejmowałem w komisie/serwisie za 20 PLN.

    Zależy jaki masz telefon do odblokowania. Jeden telefon można
    samodzielnie odblokować przy pomocy ulubionej wyszukiwarki, innego nie
    da się odblokować za mniej niż te 70-80 zł. Przykład - Nokia 6303 - nie
    znalazłem taniej niż w salonie Orange. W punktach odblokowanie tego
    telefonu było wyceniane na 80 zł lub więcej. Pytałem dlaczego chcą
    więcej niż Orange. Odpowiedź - o Orange trzeba okazać fakturę, dowód i
    co tam jeszcze. W punkcie nie trzeba.
    Ogólnie dziecinada z simlockami, jaką uprawia Orange, to jest dowód na
    to, że ta firma cały czas tkwi mocno korzeniami w telekomunie,
    Centertelu oraz Idei. Tam zawsze wszystko było pod górkę i zastawianie
    pułapek na klienta.
    Do tej pory nie udało mi się skłonić Orange do zdjęcia simlocka z Nokii
    6303 bezpłatnie, mimo tego, że telefon jest na firmę, która ma
    "opiekuna" i miesięczne faktury Orange opiewają na kilka tys. zł
    (łącznie za telefony stacjonarne, komórkowe i internet). Obecnie, po
    tupnięciu nogą przez prezesa firmy (tak, trzeba było prezesa angażować w
    sprawę simlocka!) "opiekun" twierdzi, że złożył gdzieś wniosek, żeby
    koszt zdjęcia locka był 1 zł + VAT. Od tygodnia firma Orange nad tym
    przemyśliwuje...

  • 7. Data: 2015-05-15 18:37:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 11:50, maderos pisze:
    Niestety nie jest za darmo (a przynajmniej nic mi nie wiadomo ). Ja
    > zdejmowałem w komisie/serwisie za 20 PLN.

    Potwierdzam.
    Za darmo nie zdejmują. komis/serwis za 30 zł zdjął z SEC510

    Wątkotwórcy chodziło o tel. na gwarancji. Dlatego chyba warto jednak
    zapłacić ale to podraża koszty u tego siakiegobylejakiego operatora.
    Bleeee :-)

  • 8. Data: 2015-05-18 08:35:16
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 18:37, z pisze:
> [...]
    >
    > Wątkotwórcy chodziło o tel. na gwarancji. Dlatego chyba warto jednak
    > zapłacić ale to podraża koszty u tego siakiegobylejakiego operatora.

    o to nie wiem, ale 2 lata temu brałem od Orange telefon i jest
    fabrycznie bez simlocka i co lepsze bez brandu operatora. Może już
    Orange nie zakłada locka?? W sierpniu się okaże, bo na przedłużenie
    biorę kolejny telefon...