  • 1. Data: 2010-05-24 07:34:11
    Temat: serwisowka BMW F650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Poszukiwuje sie. Starszy model F650 - rocznik 93.
    Niemiec usilowal zmienic naped ale go chyba przeroslo. Chcialem
    dokonczyc za niego ale na moj gust przednia zebatka ma za duzy luz
    osiowy i podejrzewam iz powinna byc pod nia tulejka albo podkladka ale
    Pan Niemiec zagubil. Wiec jesli kto ma serwisowke i/lub sam zdejmowal
    przednia zebatke to prosze o kontaktasz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 2. Data: 2010-05-24 10:05:59
    Temat: Re: serwisowka BMW F650
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > na moj gust przednia zebatka ma za duzy luz osiowy i podejrzewam iz powinna
    > byc pod nia tulejka albo podkladka ale Pan Niemiec zagubil.

    Tam jest bodaj tylko 0-ring. Serwisowka ma 117 MB. Jak chcesz
    moge wyslac.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 3. Data: 2010-05-24 10:34:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-24 12:05, Hinek pisze:

    > Tam jest bodaj tylko 0-ring. Serwisowka ma 117 MB. Jak chcesz
    > moge wyslac.

    Oring na walku zdawczym ? Bo tak mi wlasnie wyglada jakby bylo w nim
    miejsce na "cos".

  • 4. Data: 2010-05-24 13:11:22
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Oring na walku zdawczym ? Bo tak mi wlasnie wyglada jakby bylo w nim miejsce
    > na "cos".

    Tak. W serwisowce nazywa sie "O-Ring auf Beschadigung uberprufen,
    ggf. ersatzen" Tego pieknego jezyka nie znam :]
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 5. Data: 2010-05-24 15:56:33
    Od: "masti " <m...@g...pl>

    Hinek <h...@t...pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisaĹ&#65533;

    > Tak. W serwisowce nazywa sie "O-Ring auf Beschadigung uberprufen,
    > ggf. ersatzen" Tego pieknego jezyka nie znam :]
    > Pozdr

    Sprawdzić o-ring pod kątem uszkodzeń, ewentualnie wymienić

    proszę :)

    masti

  • 6. Data: 2010-05-24 21:14:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-24 15:11, Hinek pisze:

    > Tak.

    Znalazlem, oring 18x3,5. Swoja droga dziwny pomysl.