  • 51. Data: 2019-06-03 00:18:01
    Temat: Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie wypierdalaly jak wypierdalaly. Problem istnieje od czasu zrobienia zarowki z
    wloknem.

  • 52. Data: 2019-06-03 08:55:34
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 02.06.2019 o 21:24, Piotr Wyderski pisze:

    > Jeśli rdzeń się nie nazywa ARM, a Ty nie siedzisz w niszy, to na
    > zasadzie ogólnej się należy trzymać od czegoś takiego z daleka.

    Według mnie jest dokładnie odwrotnie - ja nie nie masz specyficznych
    wymagań, to jest ci wszystko jedno czy uC ma rdzeń arm, extensa, c-sky.
    Byle to było coś 32-bitowego i obsługiwanego przez gcc/c-lang.

  • 53. Data: 2019-06-03 11:18:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2019 08:55:36 UTC+2 użytkownik Zbych napisał:

    > Według mnie jest dokładnie odwrotnie - ja nie nie masz specyficznych
    > wymagań, to jest ci wszystko jedno czy uC ma rdzeń arm, extensa, c-sky.
    > Byle to było coś 32-bitowego i obsługiwanego przez gcc/c-lang.

    A po co 32-bit jeśli obsługiwane przez gcc?

  • 54. Data: 2019-06-03 11:35:21
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > A po co 32-bit jeśli obsługiwane przez gcc?

    Bo aktualna cena 32-bitów jest taka sama (albo mniejsza) jak 8-bitów i
    przenosząc kod z PC nie martwisz się, że niejawna konwersja na 16-bitowy
    int obetnie ci obliczenia i twoja rakieta poleci w innym kierunku niż
    założyłeś.

  • 55. Data: 2019-06-03 12:10:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-06-02 o 22:36, J.F. pisze:

    > No ale reszta drutu przeciez jest. W szereg z łukiem, i stawia opor.
    Bardzo krótko, łuk szybko przeskakuje na elektrody i robi pełne zwarcie.

    --
    Janusz

  • 56. Data: 2019-06-03 12:56:47
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Jak nie wypierdalaly jak wypierdalaly. Problem istnieje od czasu zrobienia zarowki
    z wloknem.

    "Korki" wywalało tylko czasem. Hebelki "B" wywala zawsze i bez pudła,
    typ "C" - niekoniecznie.

    MJ

  • 57. Data: 2019-06-03 14:26:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2019 09:40:54 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Dlaczego w takim razie jak mi się żarówka przepala, to w 99% przypadków jest to
    przy włączeniu? Nie pamiętam sytuacji, by świeciła i nagle zgasła.

    Bo masz S-ki
    Bezpieczniki topikowe wywalało sporadycznie, praktycznie wcale.

  • 58. Data: 2019-06-03 14:53:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >"Korki" wywalało tylko czasem. Hebelki "B" wywala zawsze i bez pudła,
    >typ "C" - niekoniecznie.

    A jakie zarowki ?

    Halogenki G9 230V mocy 25-40W hebelka B nie ruszaja.

    J.

  • 59. Data: 2019-06-03 14:55:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >Bardzo krótko, łuk szybko przeskakuje na elektrody i robi pełne
    >zwarcie.

    Jest to jakas koncepcja, ale:
    -czemu ma przeskakiwac, jesli najblizej sa konce wlokna ? No chyba, ze
    nie zawsze ..

    -nie byloby jakis sladow na elektrodach ?

    J.

  • 60. Data: 2019-06-03 15:55:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 14:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Jest to jakas koncepcja, ale:
    > -czemu ma przeskakiwac, jesli najblizej sa konce wlokna ? No chyba, ze
    > nie zawsze ..
    łuk to wysoka temp, topi wszystko z wolframem łącznie, dlatego się
    rozszerza,
    topił by dalej gdyby nie bezpiecznik, a widziałem spalone żarówki w środku,
    stopione znaczy się, przy bezpieczniku gwozdziowym.

    > -nie byloby jakis sladow na elektrodach ?
    Oczywiście że są, tylko kto na to patrzy :)

    --
    Janusz