  • 1. Data: 2011-01-05 09:14:54
    Temat: sam ktory wyglada
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Wrescie ktos zrobil sama ktory nie jest skrzyzowania dobrych checi z tym co
    pod reka znalazl.

    Wyglada calkiem ladnie i ksztaltnie, nawet jak na draga, w dodatku z
    silnikiem zaporozca
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1398437502

    pzdr
    Tmek

  • 2. Data: 2011-01-05 20:36:16
    Temat: Re: sam ktory wyglada
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Tmek" <T...@d...ek> wrote in message
> [...]
    > co pod reka znalazl.
    >
    > Wyglada calkiem ladnie i ksztaltnie, nawet jak na draga, w dodatku z

    Ten silnik w Zapku palił między 10 a 15 litrów/100km.

  • 3. Data: 2011-01-05 20:54:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-05 10:14, Tmek pisze:
> [...]
    > co pod reka znalazl.
    >
    > Wyglada calkiem ladnie i ksztaltnie, nawet jak na draga, w dodatku z

    Taka low budgetowa wersja motocykli Marcusa Walza. Tu sa oryginaly:

    http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/int
    ravenous/pics.htm
    http://www.product-reviews.net/2007/11/28/marcus-wal
    z-of-hardcore-cycles-makes-another-bike-for-ferrari-
    f1-star-kimi-raikkonen/
    http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/bas
    tardo/pics.htm
    http://www.rampage-by-walz.com/eng/index.html

    Znajdz 10 szczegolow rozniacych oryginaly z motocyklem z aukcji :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-01-05 21:07:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Kuczu"
    Znajdz 10 szczegolow rozniacych oryginaly z motocyklem z aukcji :)

    Roznic jest sporo - najwieksza w cenie
    ale maja tez sporo wspolnego, zaden z nich nie jezdzi.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-01-05 21:15:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-05 22:07, Tytus pisze:
> [...]
    >
    > Roznic jest sporo - najwieksza w cenie
    > ale maja tez sporo wspolnego, zaden z nich nie jezdzi.

    No skoro wiesz, probowales, widziales to nie bede dyskutowac.

  • 6. Data: 2011-01-05 21:24:38
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    No skoro wiesz, probowales, widziales to nie bede dyskutowac.

    Nie wiem, nie probowalem, nie widzialem - ale na preclu pisali...

    Te Walce to nawet mi sie podobaja - ale nie moge sie przyznac bo sie beda ze
    mnie smieli :)
    a AZ napisze ze "a nie mowilem???"

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-01-05 23:20:42
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Te Walce to nawet mi sie podobaja...

    to nawet gebelsy wpadly na drzewkowy kolek pod side-standem?
    wydawalo mi sie ze u nich taki dodatek wymaga TUV i n-ru katalogowego (no
    chyba ze ten ma?).

    erg

  • 8. Data: 2011-01-06 05:32:52
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "ErgoSum"
    to nawet gebelsy wpadly na drzewkowy kolek pod side-standem?
    wydawalo mi sie ze u nich taki dodatek wymaga TUV i n-ru katalogowego (no
    chyba ze ten ma?).

    Szczerze mowiac watpie zeby jakikolwiek z tych konceptow zostal bezwarunkowo
    dopuszczony do ruchu w helmutowni.
    Bo przeciez nie to jest sensem tych prac. Ale byc moze dojcze maja bardziej
    liberalne przepisy niz u nas co do konstrukcji "SAM"

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-01-12 20:57:28
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten silnik w Zapku palił między 10 a 15 litrów/100km.

    Przesadziłeś, w mieście zużycie paliwa było mniejsze niż "Malucha" ok.
    6,5l/100km.