  • 11. Data: 2021-07-23 15:51:43
    Temat: Re: rysowanie na ekranie w edytorze foto
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2021 13:31:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Tak.

    Jeszcze dopowiem ze swoich kilku tylko obserwacji.

    Telefon nie przystosowany fabrycznie do rysika (Galaxy S3, S5, S9) i jakiś
    program testujący. Rysik zostawia bardzo gruby ślad, taki sam, jak palec.
    Palec oczywiście mógł zostawić też większy ślad, ale minimalny miał
    średnicę kilku milimetrów.
    Natomiast jak sprawdzałem na jakimś przystosowanym (Galxy Tab chyba S4 i S7
    lub S8) to ślad rysika był cieniutki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam