  • 1. Data: 2015-07-18 19:32:46
    Temat: rozbitymotocykl.pl - nowy serwis dla motocyklistów
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Siema wszystkim,

    Dzisiaj uruchomiłem nowy serwis RozbityMotocykl.pl - powstał abyśmy mogli
    chronić się przed praktykami nieuczciwych sprzedawców, którzy zatajają przed
    nami historie motocykla i sprzedają motocykle po dzwonach i szlifach jako
    bezwypadkowe. Im więcej osób dowie się o tej stronie tym większa baza
    powstanie i tym bezpieczniejsze będą zakupy motocykla, dlatego zachęcamy do
    udostępniania tej strony na Facebooku i forach motocyklowych. Im jest nas
    więcej tym lepiej! Najbardziej jednak zachęcamy do dodawania motocykli do
    bazy.

    Strona dostępna jest pod adresem

    http://www.rozbitymotocykl.pl

    Pozdrawiam,
    Drzewo

  • 2. Data: 2015-07-18 20:40:42
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Sat, 18 Jul 2015 19:32:46 +0200, "Drzewo" <d...@o...pl> wrote:
    > http://www.rozbitymotocykl.pl
    > Pozdrawiam,
    > Drzewo

    Wrzuc to na forum motocyklistów. Ja wrzuce ba ex forumcbf.pl,
    obecnie hoonda.pl

    --
    NC700XD

  • 3. Data: 2015-08-01 11:22:54
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-07-18 o 19:32, Drzewo pisze:
> [...]
    > mogli chronić się przed praktykami nieuczciwych sprzedawców, którzy
    > zatajają przed nami historie motocykla i sprzedają motocykle po dzwonach

    Kochana Kasiu,

    po pierwsze nie mam pejs-zbuka, ale ułatwię Ci zadanie i podpowiem:
    - wszystkie używane motocykle sprowadzone z zagranicy, ORAZ
    - wszystkie używane motocykle sprzedawane przez handlarzy/komisy.
    W tej grupie NIE MA motocykli nie bitych. Z samochodami jest to samo.

    A tutaj kilka argumentów:
    - Sprawny, używany pojazd za granicą kosztuje sporo więcej niż w PL.
    Mamy internet - można sprawdzić w każdej chwili;
    - poszukiwanie i sprowadzenie pojazdu kosztuje czas i pieniądze;
    - handlarz nie jest instytucją charytatywną i liczny na niemały zysk;
    - handlarz sam często nie wie co kupuje od miejscowych brudasów (turek,
    cygan i inna swołocz), którzy mają bardzo dobry dostęp do rynku
    lokalnego i z prędkością błyskawicy reagują na pojawiające się oferty
    sprzedaży. Brudasy kupują złom i odsprzedają Polakom albo Ruskim, tzn.
    gdzieś za Bug to dalej jedzie. Można jeszcze rozbitka od ubezpieczalni
    odkupić...
    - książkę serwisową można kupić i sobie samemu wypełnić;
    - nie ma możliwości potwierdzenia historii serwisowej: w przypadku np.
    Suzuki kupionego i serwisowanego za granicą polski serwis nie potrafi
    uzyskać danych. Przynajmniej serwis w Lublinie.

    Mówi i czyta się o tym już długo, a pretensje do garbatego są nadal. To
    tylko kwestia tego czy klient zauważy co jest nie tak, czy nie. Nasi
    specjaliści zdążyli nauczyć się fachu i doskonale wykonują swoją robotę.
    Spawa się aluminium i bez problemu prostuje ramy, lagi, felgi, itd. Bez
    szczegółowej znajomości konkretnego modelu nie będziesz w stanie
    rozpoznać czy na główce ramy spaw jest oryginalny. To można tak
    poskładać, że laik nie zauważy, a rozpozna tylko ten, co zajmuje się tym
    samym. Tylko teraz powstaje pytanie czy taki pojazd można
    zakwestionować. Jeżeli wygląda jak oryginał i jeździ prosto?

    Jak w stanie idealnym, to tylko z salonu. Chcesz taniej, to musisz
    polegać na swojej wiedzy i doświadczeniu pozwalającym ocenić stan i
    ewentualnie zaakceptować cenę lub nie.

    --
    ARQ
    dziki dziki wschód

  • 4. Data: 2015-08-01 13:51:46
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Sat, 01 Aug 2015 11:22:54 +0200, ARQ <n...@f...everyone.com> wrote:
> [...]

    > - wszystkie używane motocykle sprzedawane przez handlarzy/komisy.
    > W tej grupie NIE MA motocykli nie bitych. Z samochodami jest to

    Nie o to cnodzi.

    Raczej o to bys jako pierwszy właściciel salonowego mota, ktorego
    rozbiles w drobny mak, sprzedales na czesci lub zostal odkupiony
    przez TU, pojawil sie w tej bazie.
    Poniał?

    --
    NC700XD

  • 5. Data: 2015-08-01 15:45:38
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-08-01 o 13:51, MrG pisze:

> [...]
    > Raczej o to bys jako pierwszy właściciel salonowego mota, ktorego
    > rozbiles w drobny mak, sprzedales na czesci lub zostal odkupiony przez

    Ja paniał szto awtara etoj strany interere zgłaszanie do bazy motocykli
    uznanych przez potencjalnego kupującego jako dzwony. To, że z zagranicy
    sprowadzane są tylko uszkodzone pojazdy, chyba nikogo nie dziwi.

    Nawet jeżeli masz rację, to zaczynam się zastanawiać czy mieszkasz lub
    wychowałeś się w tym pięknym nadwiślańskim kraju. Bo ja w tych warunkach
    nie wierzę ani w uczciwość, ani w sprawiedliwość. Kasa ma się zgadzać.

    --
    ARQ
    enduro