  • 21. Data: 2011-03-20 18:14:27
    Temat: Re: router WiFi - po co na płytce mała antenka?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 18:04:35 +0100, Aha wrote:

    >Przypomne tylko ze to sa mikrofale i konstrukcje anten troche roznia sie
    >od standardowych patykow z przeciwagami.

    No wlasnie patrzac na rozne konstrukcje to mam watpliwosci :-)

    Troche sie zdewaluowalo pojecie, teraz wszystko ponizej 1GHz to jest
    DC :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-03-25 14:29:52
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 18-03-2011 o 15:54:10 Shaman <s...@o...com> napisał(a):

    > Na allegro niektórzy chwalą się, że sprzedają prawdziwe anteny, nie
    > mające w środku jedynie kawałka spinacza. Tylko jak to sprawdzić. W
    > każdym razie jeśli uda mi się dzisiaj kupić coś taniego, to rozbiorę i
    > sam sprawdzę czy fake. W razie czego postąpię jak na przytoczonym
    > filmiku i zrobię samoróbkę.

    Lokalne sklepy wołały za każdą małą antenkę powyżej 20zł. Musiałem zamówić
    na allegro więc trochę się przeciągnęło - mam nadzieję, że jeśli nie teraz
    to kiedyś się komuś przyda.
    Rozebrałem 3 różne antenki - w tym jedną z routera. Tutaj fotka:
    http://img703.imageshack.us/i/antenki.jpg/

    Co ciekawe routerowi jest obojętne którą antenkę ma przyłączoną. Nie ma to
    większego wpływu na zasięg. W wolnej chwili zrobię jakąś drucianą
    samoróbkę i zobaczymy.
    --
    PZDR
    Shaman