  • 11. Data: 2011-11-27 20:09:35
    Temat: Re: roaming Orange w Play
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 27 listopada 19:40, jadryś pisze:

    > Szkoda, bo z tego co mi wiadomo, to Orange nie planuje w najbliższym
    > czasie inwestycji w UMTS w mojej okolicy, a ja już się przyzwyczaiłem do
    > tego operatora.

    Bo Orange jest jak tłusta, olbrzymia, obrzydliwa, gnuśna baba. Jak już
    usiądzie, to już tak zostanie na karku do swego końca, przekonywać i
    wabić ku sobie będzie tylko wyimaginowanymi pozytywami. Tak.. i jeszcze
    przyzwyczaja do siebie.

    Sama do przodu nie ruszy..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 12. Data: 2011-11-27 20:10:36
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 27 listopada 20:27, Tomaszek pisze:

    > Niestety, ale tak właśnie sprawa wygląda. Najgorszy syf jest
    > jednocześnie najtańszy.

    W temacie operatorów, o przepraszam, tu się nie zgodzę..

  • 13. Data: 2011-11-27 20:13:49
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-27 21:10, Piotr M pisze:
    > W temacie operatorów, o przepraszam, tu się nie zgodzę..

    Nie zgodzisz się z tym, że najtańszy czy z tym, że najgorszy syf? ;)

  • 14. Data: 2011-11-27 21:25:27
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Leszek Kowalski <k...@o...pl> w wiadomości
    news:jat57s$su1$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Działa to już komuś?
    > Ja przy wyborze sieci dalej Orange PL mam jako zabroniononą i
    > zalogować się nie da (dwa rózne numery).
    U mnie działa, bez problemu mogę zalogować się do sieci Orange (Radzyń
    Podlaski, lubelskie).
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 15. Data: 2011-12-01 01:16:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Działa to już komuś?
    > Ja przy wyborze sieci dalej Orange PL mam jako zabroniononą i zalogować
    > się nie da (dwa rózne numery).

    Byc moze umowa roamingowa nie dotyczy
    calej sieci orange - z plusem tak wlasnie bylo.

  • 16. Data: 2011-12-01 02:53:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 1 Dec 2011 02:16:26 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >Byc moze umowa roamingowa nie dotyczy
    >calej sieci orange - z plusem tak wlasnie bylo.

    że co było z plusem?
    na dzień dzisiejszy następuje aktualizacja kart sim, ma to potrwać
    około 2-3 tygodnie, więc trochę cierpliwości, jednym już
    zaktualizowali karty i już mogą korzystać, innym jeszcze nie, trzeba
    poczekać

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-12-01 08:17:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > że co było z plusem?

    ...ze Plus udostepnil Play'owi nie wszystkie BTSy.

  • 18. Data: 2011-12-01 09:37:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 1 Dec 2011 09:17:06 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >...ze Plus udostepnil Play'owi nie wszystkie BTSy.

    ciekawa sprawa, nie słyszałem nic o tym, jakieś źródło?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-12-01 12:11:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ciekawa sprawa, nie słyszałem nic o tym, jakieś źródło?

    Zrodlo jest bardzo pewne - wieloletni pracownik Plusa,
    ale nie jakis tam rotacyjny-jak-w-kfc konsultant :).

  • 20. Data: 2011-12-01 12:44:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 1 Dec 2011 13:11:20 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >Zrodlo jest bardzo pewne - wieloletni pracownik Plusa,
    >ale nie jakis tam rotacyjny-jak-w-kfc konsultant :).

    mi osobiście nie bardzo chce się w to wierzyć, ale ok, nie będe się
    kłócił