-
1. Data: 2011-11-28 16:38:10
Temat: resources inplace
Od: " " <f...@g...pl>
ostatnio wpadlem na pewien pomysl,
sa niby 'kompilatory' resourcow itp, ale np sam malo tego
uzywalem, trzeba sie nauczyt itp, tymczasem mz ew
moglby sie przydac w kodzie taki mechanizm ktory mozna
nazwac resources 'in place' tj po prostu takie wyrazenie
ktore wstawiloby w program (w postaci binarnej) plik z dysku
ktory bylby widzialny jako tablica albo tablica tylko do odczytu
np
img1:
res "domek.bmp"
sound1:
res "tube.wav"
skladnie trzebaby porpawic itp ale samo to mogloby byc wygodne
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-11-28 17:34:58
Temat: Re: resources inplace
Od: bartek szurgot <b...@n...spam>
On 11/28/2011 05:38 PM, f...@g...pl wrote:
> ostatnio wpadlem na pewien pomysl,
> sa niby 'kompilatory' resourcow itp, ale np sam malo tego
> uzywalem, trzeba sie nauczyt itp, tymczasem mz ew
> moglby sie przydac w kodzie taki mechanizm ktory mozna
> nazwac resources 'in place' tj po prostu takie wyrazenie
> ktore wstawiloby w program (w postaci binarnej) plik z dysku
> ktory bylby widzialny jako tablica albo tablica tylko do odczytu
>
> np
>
> img1:
> res "domek.bmp"
> sound1:
> res "tube.wav"
>
> skladnie trzebaby porpawic itp ale samo to mogloby byc wygodne
1) w czasie kompilacji:
dodaj wsparcie swojego build systemu dla objcopy
(http://gynvael.coldwind.pl/?id=347 punkt "programowanie").
2) w czasie uruchomienia:
wczytanie całego pliku jako tablica bajtów to kilka linijek w C++. dla
porządku i prostoty użycia zrób z tego klasę (lub funkcję).
--
pozdrawiam serdecznie / best regards,
bartek szurgot
/* http://www.baszerr.org */