  • 1. Data: 2014-02-13 00:12:45
    Temat: repozytoria miezy winda a linuksem
    Od: m...@g...com

    Dobry wieczór. Jakie macie doświadczenia z systemami kontroli wersji w układzie linux
    na serwerze - win na desktopie i commitowanie/pushowanie na serwer? Jak ustawiacie
    połączenia tych repozytoriów?
    Z pozdrowieniami
    Michał Jędryka

  • 2. Data: 2014-02-13 00:47:00
    Temat: Re: repozytoria miezy winda a linuksem
    Od: Mateusz Loskot <m...@l...net>

    On 02/12/2014 11:12 PM, m...@g...com wrote:
    > Dobry wieczór. Jakie macie doświadczenia z systemami kontroli wersji w układzie
    > linux na serwerze - win na desktopie i commitowanie/pushowanie na
    > serwer? Jak ustawiacie połączenia tych repozytoriów?

    https://help.github.com/articles/dealing-with-line-e
    ndings

    Pozdrawiam,
    --
    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net

  • 3. Data: 2014-02-13 08:27:27
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2014-02-13 00:47, Mateusz Loskot pisze:

    > https://help.github.com/articles/dealing-with-line-e
    ndings

    No i pamiętać o nie mieszaniu wielkich/małych liter w nazwach. Pod
    Linuksem plik.c i Plik.c to dwa różne pliki, w systemie plików Windows
    - ten sam.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 4. Data: 2014-02-13 10:14:12
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 08:27:27 UTC+1 użytkownik Paweł Kierski napisał:

    > No i pamiętać o nie mieszaniu wielkich/małych liter w nazwach. Pod
    > Linuksem plik.c i Plik.c to dwa różne pliki, w systemie plików Windows
    > - ten sam.

    I nie uzywac symlinkow.

  • 5. Data: 2014-02-13 10:56:55
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2014-02-13 10:14, g...@g...com pisze:

    > I nie uzywac symlinkow.

    Zamiast nich można externalsów (SVN) - nie wiem, co będzie
    odpowiednikiem w git'cie.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 6. Data: 2014-02-13 12:30:48
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-02-13 00:12, m...@g...com pisze:
> [...]
    linux na serwerze - win na desktopie i commitowanie/pushowanie na serwer? Jak
    ustawiacie połączenia tych repozytoriów?

    Git automatycznie zmienia znaki końca wierszy dla plików tekstowych. Nie
    wiem co będzie, gdy binarny potraktuje jako tekstowy, jakie ma algorytmy
    rozpoznawania binarnych.

  • 7. Data: 2014-02-19 23:19:46
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 13/02/2014 09:56, Paweł Kierski wrote:

    > Zamiast nich można externalsów (SVN) - nie wiem, co będzie
    > odpowiednikiem w git'cie.

    nic :-/

    B.

  • 8. Data: 2014-02-20 07:36:20