  • Data: 2009-06-30 19:31:25
    Temat: rekawice i sól
    Od: "dikoj" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skórzanej pelno soli. Lezala
    (rekawica) tak ok. 5-6 godzin. Wytrzepalem (rekawice) jak tylko sie dalo,
    ale widzialem, ze jakies drobinki soli zostaly w srodku.
    Czy taki zart mógl miec jakis wplyw na skóre, z której zrobiona jest
    rekawica?
    Niby nie czuje czy rekawica jest ciasniejsza czy nie, ale po kilkunastu
    minutach jazdy czuje, ze mocno dretwieje mi dlon (prawa). Wczesniej tego nie
    mialem.
    Czy sprawy moga miec jakis zwiazek?

    dikoj