  • Data: 2012-01-21 15:07:22
    Temat: recenzja opon (było Re: Testu opon całorocznych c.d.)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-20 20:36, to pisze:
    > Jak jest trochę kałuż i błota pośniegowego to powyżej 120 km/h zaczynają
    > lekko pływać, ale tragedii nie ma. Czyli odporność na aquaplaning taka
    > sobie. A może to wina braku ESP?

    to ja dodam dwie opinie:
    Continental Sport Contact 2 (letnie) - na mokrym (wiosenne temperatury)
    słabo się trzymają
    Continental TS830 (zimowe) - na suchym, mokrym i ciapie pośniegowej
    trzymają się wyśmienicie, na śniegu na razie mogę powiedzieć że ok ale
    za mało miałem okazji do prób (aczkolwiek na ubitym śniegu na którym
    nogami ciężko chodzić- tak ślisko - trzymały się bardzo dobrze)

    Lukasz