  • Data: 2009-12-13 11:14:23
    Temat: pytanie o kominiarke
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem w trakcie kupowania kasku i mam juz dosyc.

    Mam 57 cm w obwodzie glowy i myslalem o takich kaskach jak schuberth, shoei.
    Jednak schuberth strasznie uciska mnie w czolo i skronie a z shoei mam taki
    problem,ze jak mierze rozm. M (57-58) to jest troche za luzny a jak mierze S
    (55-56) to troche juz za ciasnawy i strasznie ciezko sie go zaklada/sciaga.

    Mierzylem jeszcze kilka kaskow i ogolnie temat wyglada podobnie. Szczerze
    mam dosyc,bo chcialbym porzadny kask a nic na mnie nie pasuje. Sprzedawca
    doradzil mi,ze moze powinienem przyzwyczaic sie do kominiarki (nie lubie w
    nich jezdzic) i kupowac kask juz pod kominiarke. Srednio mi sie to
    podoba,ale co zrobic??

    Stad moje pytanie:

    1. czy polecacie jakas kominiarke ?? - glownie na lato bo zima nie jezdze.
    2. czy moze macie pomysl jaki jeszcze porzadny kask powinienem zmierzyc,zeby
    moze uniknac tego problemu.

    Do tej pory jezdzilem w kasku dainesa (nie pamietam symbolu) i tez niestety
    byl troche za luzny,stad zdecydowalem sie na zmiane.

    Macie jakies pomysly??

    Pozdrawiam,
    Pawel