  • 11. Data: 2010-01-21 16:20:29
    Temat: Re: pvr cyfry+
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hj9va3$ikn$1@nemesis.
    news.neostrada.pl
    *G2000* napisał(-a):

    > Spróbuj nakleić coś półprzeźroczystego na odbiornik pilota w PVR.
    > Znajduje się on za wyświetlaczem, po stronie przycisków
    > odtwarzania/nagrywania.

    Próbowałeś kiedyś pisać pod cytatem? Polecam

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2010-01-21 23:13:01
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zauważcie, że każda komenda pilota jest sygnalizowana mrugnięciem na
    > pomarańczowy głównej kontrolki.
    > W moim odczuciu ( i w moim przypadku) pilot ZAWSZE trafia impulsem IR ale
    > dekoder reaguje często po kilku komendach.

    Dokładnie. Przyczyną wydaje się być przeniesienie dekodowania
    sygnałów z pilota do wnęrza softu, lepiej by takie rzeczy
    robił hardware lub wydzielony procesorek. To że współczesne
    procesory są szybkie i wielozadaniowe powoduje że projektanci
    jeżeli mogą to nawet power ledami sterują z rejestru przez
    przetwornik cyfrowo-analogowy ... zamiast się do przetwornicy
    wpiąć :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 13. Data: 2010-01-22 16:53:46
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:13:01 +0100, Tomy M. napisał(a):

    > Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Przyczyną wydaje się być przeniesienie dekodowania

    Wystarczy ponoc cos nalepic na odbiornik IR. Tutaj jest wszystko opisane i
    generalnie bardzo duzo na temat tego pvr:

    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&t=4256

    ps. ja raczej chetnie bym sie dowiedzial o tych nowych dekoderach cyfry
    (jak na razie chyba tylko wirtualnych)... wiecie cos w temacie?

    --
    jg

  • 14. Data: 2010-01-23 14:19:18
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ps. ja raczej chetnie bym sie dowiedzial o tych nowych dekoderach cyfry
    > (jak na razie chyba tylko wirtualnych)... wiecie cos w temacie?

    Niestety u mnie to nie działało, kombinowałem
    z naklejaniem na pilota, na tuner, różną ilość warstw
    różną taśmę, folię papier itp.
    Teraz mimo poprawnych ustawień, zdaża się "awaria pilota"
    wtedy restartuje TV i wszystko jest OK.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com