  • 11. Data: 2013-07-01 17:54:04
    Temat: Re: przyjemna zagadka
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 13:10:58 UTC+2 użytkownik firr napisał:

    > raczej nie bardzo, potrzebny jest zwykly szybki
    >
    > algorytm straightforward - tyle ze taki scisly
    >
    > algorytm moze byc trudny do napisania

    w necie ktos zaproponowal np rysowanie obwódki
    przez wu a pozniej na tym narysowanie bryly
    ale nie jestem pewien czy to byloby poprawne
    (chyba raczej nie) Inną opcja byloby renderowanie
    w wyzszej rozdzialce i usrednianie (ale wymaga
    albo duzo pamieci i przez to by b muliło, albo
    ew jakiegos trudnawego algorytmu - choc to gdyby
    sie uprzec pewnie daloby sie napisac) Ale pewnie
    sa prostsze rozwiazania tyle ze poki co nie
    znalazlem

  • 12. Data: 2013-07-04 14:19:42
    Od: firr <p...@g...com>

    > sie uprzec pewnie daloby sie napisac) Ale pewnie
    > sa prostsze rozwiazania tyle ze poki co nie
    > znalazlem

    w sumie widze po przeczytaniu ze mozna to oprzec
    na wu ktory jest prostym algorytmem i chyba
    działa jako tako stosunkowo ok, choć zupelnie
    dokladny to chyba nie jest (dont know)
    Ew tylko nie wiem jak to jest w punktachłaczenia lini np w dłuższą łamaną, czy na
    punktach
    łaczenia nie byłoby przeswietlen albo
    niedoświetleń - ale można napisać (alrite)