  • 1. Data: 2010-08-25 00:44:23
    Temat: przewożenie czworonoga ...
    Od: RD <r...@g...com1>

    Jadę sobie ulicami Białegostoku, a przede mną taki widok:
    http://img230.imageshack.us/i/biednypies.jpg/

    Pies przywiązany za obrożę w rogu skrzynki auta. Ciekaw jestem, co by
    było, gdyby jakimś cudem oprócz głowy wypadł za skrzynię. Bezmyślność?
    Lans? ...

  • 2. Data: 2010-08-25 00:50:52
    Temat: Re: przewożenie czworonoga ...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 00:44, RD pisze:
> [...]
    >
    > Pies przywiązany za obrożę w rogu skrzynki auta. Ciekaw jestem, co by
    > było, gdyby jakimś cudem oprócz głowy wypadł za skrzynię. Bezmyślność?

    Hmm można było go związać i położyć jak kłodę z lasu. ;P
    Debilizm właściciela po prostu, nic nadzwyczajnego.
    Mnie zastanawia kiedy ludzie zaczną sprzątać po tych 4łapach...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-08-25 01:03:37
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    RD pisze:
    > Jadę sobie ulicami Białegostoku, a przede mną taki widok:
    > http://img230.imageshack.us/i/biednypies.jpg/

    Nie jest to rzadki widok, tu masz z Tychów:
    http://img837.imageshack.us/i/zdjcie061.jpg/

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2010-08-25 06:32:50
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Lewis napisał:

    > Debilizm właściciela po prostu, nic nadzwyczajnego.
    Dokladnie debilizm ludzi, pies powinien jedzic w specjalnych szelkach mocowanych
    pasem do zatrzasku
    normalnego pasa w aucie lub w transporterze do przewozu zwierzat.
    > Mnie zastanawia kiedy ludzie zaczną sprzątać po tych 4łapach...
    Sa tacy co sprzataja, jednak patrzac na reszte spoleczenstwa to jest to taki sam
    problem jak
    rzucanie petow i innych smieci do lasu czy na chodnik/ulice lub z auta przez okno.
    Jednak latwiej dac mandat dzieciakowi co kupki nie posprzata po piesku lub zapomni
    kaganca dla Yorka
    niz zlapanie dresa czy innego przestepce - taki kraj
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-08-25 10:24:53
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    On 24 Sie, 23:44, RD <r...@g...com1> wrote:
> [...]
    >
    > Pies przywiązany za obrożę w rogu skrzynki auta. Ciekaw jestem, co by
    > było, gdyby jakimś cudem oprócz głowy wypadł za skrzynię. Bezmyślność?

    Nie panikowal bym ... w Ire chyba wszyscy farmerzy tak woza swoje psy
    i jakos sie nie slyszy o wypadkach. Sam bym tak psa nie wozil, zeby go
    nie przewiac.
    Dla mnie gorsze bylo jak facet wkladal psa w taka skrzynie pickup'a,
    tyle, ze zamknieta od gory - pies musial lezec, bo pudlo niskie.
    A znowu bardzo podoba mi sie patent z przyczepka dla psow - do nowego
    auta robboczych psow nie wsadzisz, a tak wygodnie sobie jada za
    wlascicielem.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 6. Data: 2010-08-25 12:05:17
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pies przywiązany za obrożę w rogu skrzynki auta. Ciekaw jestem, co by
    > było, gdyby jakimś cudem oprócz głowy wypadł za skrzynię. Bezmyślność?

    Ale w czym problem ? Dlaczego ma niby wyskoczyc ?
    Teoretycznie powinien byc w szelkach ale nie ma specjalnych przeciwskazan do
    przypinania za obroze. Gorzej z chorobami od przewiania - oczy, uszy i nos
    sa bardzo wrazliwe.
    Moze i lans a moze psiak sie ubrudzil na spacerze...

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-08-25 16:19:47
    Od: btn <w...@b...pl>

> [...]
    >
    > Pies przywiązany za obrożę w rogu skrzynki auta. Ciekaw jestem, co by
    > było, gdyby jakimś cudem oprócz głowy wypadł za skrzynię. Bezmyślność?

    Ludzie z takim duzym autem to chyba maja jakies kompleksy malego :)

  • 8. Data: 2010-08-25 16:32:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "btn" <w...@b...pl> wrote in message news:i53966$9gk$1@inews.gazeta.pl...

    > Ludzie z takim duzym autem to chyba maja jakies kompleksy malego :)

    A jaki kompleks maja blyskotliwi komentatorzy doszukujacy sie brakow u
    innych na podstawie samochodu albo koloru sznurowadel? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-08-25 23:53:54
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    >
    > Pies przywiązany za obrożę w rogu skrzynki auta. Ciekaw jestem, co by
    > było, gdyby jakimś cudem oprócz głowy wypadł za skrzynię. Bezmyślność?

    To jest prawdziwy lans
    http://picasaweb.google.pl/niezlaazja/KambodzaITajla
    ndia#5421628835703377874
    http://picasaweb.google.pl/niezlaazja/KambodzaITajla
    ndia#5421628897314589298

    albo to
    http://picasaweb.google.pl/niezlaazja/KoSamui#542389
    2497738883650
    http://picasaweb.google.pl/niezlaazja/KoSamui#542389
    2543317553938

    a i tak świnia i małpy mają komfort w porównaniu do tych pasażerów:
    http://picasaweb.google.pl/niezlaazja/KambodzaITajla
    ndia#5421624838403630930