eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzeróbka na elektrykaprzeróbka na elektryka
  • X-Received: by 2002:a81:308e:: with SMTP id w136-v6mr283736yww.0.1537283943706; Tue,
    18 Sep 2018 08:19:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:308e:: with SMTP id w136-v6mr283736yww.0.1537283943706; Tue,
    18 Sep 2018 08:19:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
    o2279377qtb.0!news-out.google.com!k67-v6ni784qte.1!nntp.google.com!z10-v6no2279
    373qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 18 Sep 2018 08:19:03 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.174.184;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.174.184
    References: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: przeróbka na elektryka
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 18 Sep 2018 15:19:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639950
    [ ukryj nagłówki ]

    Tanie mieso to psy jedza. Ale jest rozwiazanie. To akumulatory do wozkow widlowych.
    Kazdemu taka bateria akumulatorow kojarzy sie ze skrzynia wielkosci kredensu. Ale
    zlozona jest z pojedynczych akumulatorow 2V. Produkowane sa takie akumulatory w
    roznych wielkosciach zaleznych od pojemnosci. Przy przerobce trzeba wycinac podloge i
    robic miejsce na akumulatory. To co za roznica czy sie wytnie pod cztery akumulatory
    12V 200Ah czy pod 72 akumulatory 2V 200Ah. W sklepowych akumulatorach trakcyjnych
    wychodzi ok 1000 za kWh. W wozkowych mniej. Poza tym wozkowe daja sie naprawiac i
    regenerowac. Kiedys w necie znalazlem ze koszt regeneracji w czasie ktorej wymieniany
    jest caly srodek na nowy to polowa ceny nowego akumulatora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: