    From: Andre <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: przerobienie skryptu JS
    Date: Sun, 6 Feb 2011 19:54:43 +0000 (UTC)

    Witam.

    Jako, ze na stronie, ktora tworze mam raczej malo miejsca, potrzebuje
    zrobic tak, ze bedzie klika linkow jeden pod drugim i klikniecie w
    jakikolwiek spowoduje odsuniecie pozostalych linkow ponizej i w to
    miejsce wlozenie odpowiedniej tresci (ewentualnie mozna nie przesuwac, a
    jedynie przykryc pozostale linki trescia).

    Znalazlem taki skrypt w javascripcie:
    http://www.java2s.com/Code/JavaScript/Ajax-Layer/
    TextSlideUpandSlideDown.htm

    Ale problem mam taki, ze nie wiem jak przerobic ten skrypt, zeby jedno
    klikniecie na dany link rozwijalo tresc, a drugie kliknieice na ten sam
    link te tresc zwijalo.

    Dobrze by takze bylo, zeby po rozwinieciu jednego linku, klikniecie na
    inny spowodowalo zamkniecie poprzedniego.

    Czy przerobienie tego skryptu to duzo zachodu?
    Czy moglbym prosic o podpowiedz, jak sie do tego zabrac?
    JS to dla mnie jeszcze nie odkryte rejony...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre