  • 1. Data: 2009-04-23 13:57:29
    Temat: [protel] zmiana rozmiaru padów
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Panowie jak zmienić rozmiary pinu w PCB protela 99 se w
    wszystkich układach scalonych układu nie ruszając pozostałych?
    ewentualnie jak zmienić rozmiar wszystkich pinów w danym
    układzie scalonym - wybieram zmianę globalną, wybieram
    designator - same, ale to nie działa...

  • 2. Data: 2009-04-23 17:48:12
    Temat: Re: [protel] zmiana rozmiaru padów
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > zmienić rozmiar wszystkich pinów w danym układzie scalonym - wybieram
    > zmianę globalną, wybieram designator - same, ale to nie działa...

    O ile wiem, to padów na PCB w P99 globalnie nie zmienisz.
    Robić można to tak:
    1. make pcb library
    2. w zrobionym pcb library globalnie zmienić pady na odpowiednich
    footprintach
    3. zrobić jakiś update pcb z tej biblioteki (da się na pewno, nie
    pamiętam dokładnie jak)
    EM

  • 3. Data: 2009-04-23 18:37:55
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:

    > ewentualnie jak
    > zmienić rozmiar wszystkich pinów w danym układzie scalonym

    Zaznaczasz cały układ, robisz dwuklik na którymś padzie, ustawiasz
    rozmiar, klikasz na "global", z combo-boxa "selection" wybierasz "same",
    w "change scope" wybierasz "all primitives", klikasz na OK. Tak samo
    zmieniasz pady w wielu footprintach naraz.