  • Data: 2009-04-24 20:42:05
    Temat: [protel] prowadzenie siezek
    Od: "roxy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam czesciowo poprowadzone sciezki na PCB recznie. Dalej chce do pracy uzyc
    autoroutera.
    W jaki sposob poinformowac autoroutera aby nie prowadził sciezek w wybranych
    obszarach.
    Na przyklad:
    1) na warstwie bottom mam sciezki przez ktore bedzie płynal prad rzedu kilku
    amper a nie chce aby linie sygnalowe były prowadzone na jakiejkolwek innej
    warstwie w pobliżu tych scieżek.
    2) na PCB w celu izolacji galwanicznej sygnałow umieszczone są transoptory a
    nie chce aby autorouter prowadził mi scieżki które znajdują się na innym
    potencjale w pobliżu tych transoptorów.
    Dziekuje za pomoc.