  • 11. Data: 2016-12-15 18:16:33
    Temat: Re: [protel] netlista
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a na ile ma zastosowanie do Protel DXP?

    dzięki, mogę pisać na maila z postu?

    P.S.
    aczkolwiek jakby mi Ktoś powiedział z tą netlistą, to na razie miałbym
    komplet informacji ;o)))

  • 12. Data: 2016-12-15 18:38:44
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > aczkolwiek jakby mi Ktoś powiedział z tą netlistą, to na razie miałbym
    > komplet informacji ;o)))

    W starszych wersjach nie pamiętam, w AD16 to jest tak:
    Z widoku schematu wybierasz Design następnie Netlist For Project albo
    Netlist For Document następnie z listy wybierasz format i gotowe. W
    odpowiednim katalogu zostanie wygenerowana netlista.

    MiSter

  • 13. Data: 2016-12-15 18:44:08
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzięki, ale coś w DXP jest inaczej,

    pozdro

  • 14. Data: 2016-12-16 20:26:12
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nie mogę znaleźć tej opcji porównywania wygenerowanych netlist, Nikt
    mi nie zechce pomóc?

    jeszcze takie pytanie, jak spowodować, żeby w obrębie jakiegoś
    prostokątnego obszaru w środku którego siedzi procek smd, z jednej
    strony płytki, autoruter nie dawał przelotek w tym obszarze?