  • 1. Data: 2012-09-23 11:13:10
    Temat: proszę o pomoc kobieta
    Od: dominika814 <785210295@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam serdecznie
    Mam na imie Dominika mam 31 lat
    Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon
    Moje pytanie brzmi następujaco
    Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
    czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko
    wziaśc na taka moc?
    Napisze tak jeżdzę ostroznie nie mam sieczki w głowie i mam duzo do
    stracenia dzieci ;)
    Ale moja pasja do motocykli jest wielka :)
    Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza?
    Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
    koszt 200 zł
    czy też było by to przeszkodą
    Pozdrawiam
    Dominika

  • 2. Data: 2012-09-23 12:59:10
    Temat: Re: proszę o pomoc kobieta
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Witaj
    Powiem tak jak masz mieć dzwona to i na na skuterze moze się stac przytrafić
    A moc i prędkosc nie zabija tylko ludzka glupota wiedz raczej wszystko w
    Twoich rekach
    a jak się Ci podoba zx6 to kupuj!!::)) dasz rade

    z.pl...

  • 3. Data: 2012-09-23 13:41:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-23 12:59, GrzegorzJ pisze:
> [...]
    > Twoich rekach
    > a jak się Ci podoba zx6 to kupuj!!::)) dasz rade

    Czy gdy osieroci dzieci, to będziesz pamiętał, jak ochoczo ją zachęcałeś
    do zakupu? Zadziwiające, z jaką łatwością ludzie doradzają osobom,
    których na oczy nie widzieli i których kompletnie nie znają.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-09-23 14:07:13
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Ma swoje lat zna swoj potencjał
    A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można
    spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może
    pomoc.
    Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z
    bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia
    Noż pewnie posiada w domu i jednym potrzebny jest przygotowac posiłek innym
    do morderstwa wiec z zx6 jest tak samo kwestia co kto z nią będzie robił
    Ja Dominiki na Kawe nie wsadze ostateczna decyzja pozostaje w Jej gesti

  • 5. Data: 2012-09-23 14:26:06
    Od: dominika814 <785210295@_NOSPAM_wp.pl>

    GrzegorzJ napisal

> [...]
    > do morderstwa wiec z zx6 jest tak samo kwestia co kto z nią będzie robił
    > Ja Dominiki na Kawe nie wsadze ostateczna decyzja pozostaje w Jej gesti

    dziekuje bardzo za pomoc
    ale nie tylko mam doswiadczenie na crossie na quadzie też
    na scigaczu jeszcze nie jezdzilam!!! tylko pytam się czy dałbym rade
    ogarnac sytuacje majac doswiadczenie z motocyklami
    I prawko od 10 lat
    I czy to nie jest pochopna decyzja?

  • 6. Data: 2012-09-23 14:36:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "GrzegorzJ" <g...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystko w Twoich rekach
    > a jak się Ci podoba zx6 to kupuj!!::)) dasz rade

    Kurwa gdzie ja jestem? Wziąść, więdz, co kurwa jeszcze wymyslicie? Rozmawia
    gęś z prosięciem i o dziwo się rozumieją. Ja pierdole...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2012-09-23 21:15:43
    Temat: Re: prosz? o pomoc kobieta
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
> [...]
    > Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza?
    > Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
    Dasz radę czy nie,łatwiej i pewnie przyjemniej byłoby wsiąść na coś
    spokojniejszego,przecież i tak piszesz że jeździsz ostrożnie,najlepiej
    golasa.
    Będziesz miała mniejszy stres czy ogarniesz moc,przy glebie taniej.
    Znaleźć ładną 6 też nie będzie lekko,raczej nikt ich nie kupuje do
    turystyki.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-09-23 21:25:31
    Temat: Re: proszďż˝ o pomoc kobieta
    Od: dominika814 <785210295@_NOSPAM_wp.pl>

    Monster napisal

    > Dasz radę czy nie,łatwiej i pewnie przyjemniej byłoby wsiąść na coś
    > spokojniejszego,przecieĹź i tak piszesz Ĺźe jeĹşdzisz ostroĹźnie,najlepiej

    czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to
    wymiana zdan jest ostra.
    A co myslisz o Yamaha r6?

  • 9. Data: 2012-09-23 21:37:24
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-23 21:25, dominika814 pisze:

    > czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to
    > wymiana zdan jest ostra.
    > A co myslisz o Yamaha r6?

    To samo co poprzednio.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-09-24 06:59:19
    Od: "Zakan" <a...@o...pl>

> [...]
    > Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza?
    > Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki

    Pomyśl o 250-ce.
    zakan