  • 1. Data: 2009-04-17 10:50:29
    Temat: projekt ustawy o oplacie za posiadanie auta
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    Witam
    jest projekt ustawy o oplacie za posiadanie auta, czy to ma tez dotyczyć
    motocykli, orirntuje sie ktoś?

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 2. Data: 2009-04-17 11:05:29
    Temat: Re: projekt ustawy o oplacie za posiadanie auta
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tomek W pisze:
    > Witam
    > jest projekt ustawy o oplacie za posiadanie auta, czy to ma tez dotyczyć
    > motocykli, orirntuje sie ktoś?

    W świetle polskiego prawa motocykl może być nawet statkiem parowym jeśli
    to będzie opłacalne dla budżetu.

  • 3. Data: 2009-04-17 11:23:40
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > W świetle polskiego prawa motocykl może być nawet statkiem parowym jeśli
    > to będzie opłacalne dla budżetu.

    jescze bardziej oplacalne dla budżetu jest wpropwdzanie podatku od
    oddychani, ale jakos nikt tego narazie nie wprowadzil

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 4. Data: 2009-04-17 11:38:48
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tomek W pisze:

    > jescze bardziej oplacalne dla budżetu jest wpropwdzanie podatku od
    > oddychani, ale jakos nikt tego narazie nie wprowadzil

    Pomysł dobry, choć ma lukę.
    Myślę że obywatele "z wyższej półki" znaleźli by taką kancelarię prawną
    która by udowodniła że nie oddychają, ew. jakiś sposorowany poseł się
    znajdzie i pomoże.
    Zapłacą zawsze ci sami.

  • 5. Data: 2009-04-17 11:50:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jescze bardziej oplacalne dla budżetu jest wpropwdzanie podatku od
    > oddychani, ale jakos nikt tego narazie nie wprowadzil

    Mylisz się. Jest już od dawna. Jedź na Mazury na byle jakie pole namiotowe.
    Zapłacisz podatek klimatyczny. Od oddychania właśnie:-)

    --
    Grzybol