  • 31. Data: 2014-04-30 13:51:25
    Temat: Re: program konsolowy
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dobra VS2010 nie poszedł, ale VS2008 się uruchomił... może jakieś linki
    do przykładowych programów? widzę,że w tym VS jest jakiś manual, warty
    zgłebiania?

  • 32. Data: 2014-04-30 14:25:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie rozumiem tego pliku .rc do czego on służy i jak go się tworzy - czy
    przeciąganiem? nie ma tego w żadnej dokumentacji...

  • 33. Data: 2014-04-30 14:28:09
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w moich testach cały czas VS infor5muje mnie, że projekt dotyczy net,
    jak to przestawić na zwykły WIn?

  • 34. Data: 2014-04-30 14:30:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ogólnie to moglibyście w swojej łaskawości napisać mi jak tworzy się
    aplikacje Win32 w VS2008 Express...

  • 35. Data: 2014-04-30 15:35:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-04-30 14:30, tusk, donald tusk pisze:
    > ogólnie to moglibyście w swojej łaskawości napisać mi jak tworzy się
    > aplikacje Win32 w VS2008 Express...

    To jest bardziej zaawansowana sprawa i wymaga dużych umiejętności,
    oficjalnie nie da się, bo express tworzy kod dla .neta.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 36. Data: 2014-04-30 16:36:31
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    coś mnie chyba oszukujesz, można wybrać i CLR i WIN32, co to jest to CLR?
    http://zsyp.eu/smieci/vs2008_win32.PNG

  • 37. Data: 2014-04-30 17:06:10
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 2014-04-30 16:36, tusk, donald tusk pisze:
    > coś mnie chyba oszukujesz, można wybrać i CLR i WIN32, co to jest to CLR?
    > http://zsyp.eu/smieci/vs2008_win32.PNG

    Common Language Runtime
    Typ projektu gdzie nie piszesz w C++ ale w C++/CLI
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B/CLI)
    Programy tego typu do pracy wymagają obecności .NET Frameworka
    albo Mono (pod linuxem)
    Program pisany w C++/CLI nie jest kompilowany do kodu maszynowego
    albo do kodu MSIL.
    W jednej bibliotece, za pomocą pragma można mieszać
    klasyczne C++ z C++/CLI.
    Używa się tego, aby przygotować na potrzeby C#, VB.NET lub F# wrappery
    pozwalające na dostęp do nie zarządzanych statycznych bibliotek
    (dostępnych na przykład jako pliki "lib" lub "obj")
    z poziomu kodu .NET-owego.

    /Robert

  • 38. Data: 2014-04-30 17:17:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a to co pokazane na zdjęciu to jest co? czysty Win32 czy też net?

  • 39. Data: 2014-04-30 17:54:59
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 2014-04-30 17:17, tusk, donald tusk pisze:
    > a to co pokazane na zdjęciu to jest co? czysty Win32 czy też net?

    Czysty C++, bez DotNETa.

    /Robert

  • 40. Data: 2014-04-30 19:42:12
    Temat: Re: [OT] RS232
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gdzie znajdę jakieś informacje jakie komunikaty wysyła RS232?
    wysyła do procedury okna, czy gdzie?